61 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb niet de dubbele. Maar ben fan van Youha 💪🏻

4 jaar geleden

Ik huur de medela symphony en heb de dubbele youha gekocht. Ik hoorde er veel goed van. Naast de medela valt het wat tegen omdat mijn productie wel wat lager is. Maar dat komt misschien omdat ik hem nog niet vaak heb gebruikt en het toch anders aanvoelt dan de medela symphony. Voordelen: Je bent mobiel (alhoewel ik vb niet gemakkelijk mijn baby kan optillen maar vb wel aardappelen kan schillen) Zeer compact dus ideaal op verplaatsing Verschillende standen en niveaus Nadelen: Maakt toch wat geluid (Evenveel als de medela hoor maar had gehoopt minder) Tov een elvie kolf wel erg zichtbaar omdat de motor uit je beha steekt en best groot is. Borsten worden bij mij niet leeggekolfd in vergelijking met de symphony (maar de symphony is wel een rolls royce van de kolfmachines).

4 jaar geleden

Ik heb de dubbele en ben fan! Handig even opmaken of de was vouwen tussendoor. Ik heb er wel verkleiners bij gekocht en daardoor was mijn productie meteen verbeterd. Dus zorg ervoor dat je de juiste maat hebt :). Het maakt wel geluid maar niet mega veel en ik vind ze nog redelijk groot, is niet onzichtbaar. Ben er super blij mee in ieder geval!

4 jaar geleden

Dubbele is dat twee enkele? Want dan heb ik die :) Ik ben er erg blij mee. Nog niet vaak dubbel gebruikt, omdat ik alleen nog maar voorraad opbouw en het kolven bij mij erg snel gaat. Dus niet de moeite waard om ze daar beide vies voor te maken. Je kan best wat dingen doen, zolang je niet hoeft te bukken of iets dergelijke. Ontbijt maken, eten en drinken gaat prima. Hij is niet helemaal verborgen, toch wat bulkie en niet geheel stil. Ik vind het af en toe ook lastig om te zien of de tepel goed zit en hoeveel melk erin zit. Hij wil nog wel eens beslaan. Maar ben er erg blij mee, voel me minder een melk koe dan wanneer je van die flesjes aan je borsten hebt hangen :p

4 jaar geleden

Yes, ik heb die. Super tevreden over!! Heb je specieke vragen?

4 jaar geleden

Tip voor het geluid: 2x snel op t knopje drukken dan gaat ie over op de stille stand.

4 jaar geleden

Ik heb m ook, hij is idd niet superstil en ook wat groter dan verwacht.. ik had een kolf apparaat gehuurd (medela symphony) the youha kolft in vergelijking daarmee een stuk minder af.. ik overweeg nu nog een kolf apparaat te kopen om mn productie omhoog te krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op Eefjecl

Ik huur de medela symphony en heb de dubbele youha gekocht. Ik hoorde er ve ...
De huurkolf is inderdaad echt de fijnste kolf die er is. Maar dank je voor je duidelijke voors en tegens hier kan ik echt wat mee

4 jaar geleden

Reactie op PPG

Ik heb de dubbele en ben fan! Handig even opmaken of de was vouwen tussendo ...
Ooh handig om te weten. Ik heb beste borsten dus dat moet goed komen. 😁😅

4 jaar geleden

Reactie op Buurvrouw

Tip voor het geluid: 2x snel op t knopje drukken dan gaat ie over op de sti ...
Ooh ook handig om te weten 😁

4 jaar geleden

Reactie op Buurvrouw

Yes, ik heb die. Super tevreden over!! Heb je specieke vragen?
Ik was gewoon nieuwsgierig of het deed wat het beloofd. Maar ik ben er uit, ik ga hem kopen 🤗

4 jaar geleden

Waar hebben jullie hem gekocht en hebben jullie de 1 of 2

4 jaar geleden

Hier ook aangeschaft. Suuuuper blij. Meer vrijheid en subtiel. Nog geen seconde spijt gehad

4 jaar geleden

Je kan ook een kolfconsult regelen bij een lactatiekundige, dan kan je eea uitproberen? Ik wilde graag de youha vanwege idd het feit dat je twee handen vrij hebt. Maar ik vond m vrij groot en geen prettig kolfgevoel hebben (of hoe zeg je dat..). Ik heb uiteindelijk voor een Horigen kolf gekozen ivm de siliconen borstschilden :)

4 jaar geleden

Ik heb hem en super blij mee!! Aanrader!!!! Zo makkelijk en klein en goed schoon te maken 🥰🥰

4 jaar geleden

🙋🏼‍♀️

4 jaar geleden

🙋🏼‍♀️
Heb een dubbele van Ali expres en werkt perfect, ik kan evt link delen als daar interesse voor is..

4 jaar geleden

Heb een dubbele van Ali expres en werkt perfect, ik kan evt link delen als ...
Graag!

4 jaar geleden

€ 5,68 48%OFF | Youha Elektrische Borstkolf Hand Gratis Baby Bottleportable Wearable Bpa-vrij Comfort Borstvoeding Melk Extractor Baby Accessoires https://a.aliexpress.com/_vBslgU hier de link! Ik ben ook echt fan. Kolf 150 ml in 10 minuten. Meer opbrengst dan met de medela symphony!