9 Reacties
4 jaar geleden
Heel herkenbaar! Ik wou ook sportende en fit mijn zwangerschap door, maar mijn bekkeninstabiliteit heeft hierin echt heel veel door de war geschopt! Achteraf had ik er ook meer info over willen ontvangen, want dan had ik er naar mijn mening in mijn privé en werk meer rekening mee kunnen houden.
Ik ben nu week 38+5 en heb in week 36 erg last gehad van buikgriep, een week daarna een paar dagen lang last gehad van migraine en nu lijkt het net of mijn buikgriep weer terug kom, althans ik hen continue weer aan de diaree.
Ik denk dat ik al een zeker volle maand nu ook echt zwaar begin over te geven van de maagzuur en ik merk door al deze ziekte verschijnselen dat mijn lichaam maar zwakker en zwakker wordt, mijn bekken begint nu ook echt extreem zeer te doen, door beweging en het aangekomen gewicht, maar ook bij stilliggen.
12 januari ben ik uitgerekend, maar ik zei net al tegen me vriend of ze het niet gewoon kunnen gaan halen? Ik ben bang bij zo doormodderen dat ik mijn lichaam alleen maar zwakker en zwakker maak voor de bevalling toe.
6 januari heb ik een afspraak met de verloskundige, is dit mogelijk denk je te bespreken?
Groeten
Vera
4 jaar geleden
Ik wens je heel veel succes morgen en hoop dat je de kleine snel in je armen mag hebben!
Ik herken je verhaal helemaal. Ook mijn zwangerschap is heel anders verlopen dan ik vooraf had kunnen bedenken. Komende vrijdag hebben wij een gesprek in het ziekenhuis of vroeger inleiden mogelijk is (aanleiding ook veel pijn en veel ziek zijn laatste weken).
Ik ben zwanger geworden na een IUI traject en 2,5 jaar ‘proberen’. Kan zelf ook niet wachten tot ons kleine wondertje er is.
Zodra de kleine er is kan jouw immuunsysteem hopelijk snel weer terug naar ‘normaal’ en kun je optimaal genieten van de baby ☺️.
4 jaar geleden
Reactie op Marszud
Ik zou het zeker bespreken! Ik zou alleen niet afwachten tot je afspraak ma ...
Ik ben vandaag 37 weken. Heel veel eerder mogen ze niets doen…, ben al 6 weken in gesprek met mijn eigen verloskundige hoe we de weken doorkomen maar pas afgelopen week werd er serieus gehoor gegeven aan mijn klachten toen ik in tranen achter het bureau zat daar.
Hoop heel erg dat er een vervroegde datum wordt aangegeven. Nu nog 3 weken wachten zou echt vreselijk zijn… dan begin ik denk ik weer te huilen.
4 jaar geleden
Reactie op Marszud
Tis gelukt hoor!
Ben je bevallen? Gefeliciteerd!! Hoe ging het ? Hopelijk gaat alles goed met jullie