17 Reacties
5 maanden geleden
Hier gekocht maar hij weigert op het potje te gaan. Is dan boos/verdrietig. Vervolgens weer “spelen” en dan plasjes in de onderbroek..
5 maanden geleden
Reactie op suusii2112
Hier gekocht maar hij weigert op het potje te gaan. Is dan boos/verdrietig. ...
Ik heb mijn dochter kunnen helpen met het potje leuk vinden door hard te klappen als ze er even op zat en door er samen sticker op te plakken 😁 heel veel succes 🍀 maak het leuk
5 maanden geleden
Even een kleine update/vraag van mij uit. Ik ben nu op dag 4 van de box, het plassen gaat echt super! Ook op de wc, maar poepen is nog een ding.. dat lukt niet/durft ze niet op potje of de wc...
Als ik zie dat ze moet dan begeleid ik haar rustig naar wc/potje, ze gaat dan zitten en dan komt er niks, later poept ze dan alsnog staand in haar onderbroekje, hebben mensen hier nog goeie tips voor?
5 maanden geleden
Reactie op Femia007
Even een kleine update/vraag van mij uit. Ik ben nu op dag 4 van de box, he ...
Hier is poepen na 1,5 week nog steeds een ding. Vind ze heeel eng maar ze wil ook absoluut niet een luier om om te poepen. Ze wil echt perse op de wc poepen. Vaak is het dan eerst 20x voor niks naar de wc en dan opeens poept ze wel
4 maanden geleden
Reactie op Lady92
Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan 😊
Luier uit en kleertjes aan. Dag 1 elk half uur op potje of wc gezet, dag 2 om het uur. En daarna steeds langer totdat ze het zelf aangaf. De eerste 2 dagen veel ongelukjes, positief gebleven, kan gebeuren, droge kleren aan en weer opnieuw proberen. Dag 3 moest ze naar de opvang, daar luierbroekje aan gehad en gevraagd of ze regelmatig op de wc wilden zetten. Daarna ging het vanzelf..
Wat betreft de nachten: bizar genoeg was ze vanzelf droog, toen nog tijd lang luierbroekjes aan gehad voor de zekerheid in de nacht maar na heel veel droge nachten ook daarmee gestopt. Tot nu toe nog nooit een nat bed gehad, ik laat haar ook niet plassen als ik na bed ga, ze kan het gewoon al die tijd ophouden. Zij had wel al heel vroeg interesse in t potje en deed er vanaf 1 jaar al af en toe een plasje op.
Succes!!
4 maanden geleden
Reactie op Bb2122
Luier uit en kleertjes aan. Dag 1 elk half uur op potje of wc gezet, dag 2 ...
Thanks onze kleine meid had ook al snel interesse in de wc/ potje . Maar elke keer als ik halverwege t proces was werd ze ziek en was alles weg en kon ik overnieuw beginnen . Binnenkort wordt ze geopereerd dus twijfel nu beginnen of wachten tot erna . Bedankt voor je verhaal eens kijken of dat bij mijn dochter ook werkt