22 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht voor ons dochtertje , dit merk had enorm veel goede recenties en de kwaliteit is top ! Een aanrader ( gelukkig houd ze hem ook op) er zit ook een los bandje bij mocht je hem rond het hooftje willen vastmaken

4 jaar geleden

Wij hebben deze van de prenatal! Was in de sale 3 euro (en een goede waarde die uv licht tegenhoudt) ze hebben ook heeeeele leuke voor jongetjes 😍

4 jaar geleden

Ik zal mijn man eens vragen of hij nog weet waar hij deze heeft gekocht

4 jaar geleden

Prenatal :)

4 jaar geleden

Volgensmij moet ik langs de prenatal als ik de reacties zo lees. Wat cute allemaal zeg!!!

4 jaar geleden

Bij de prenatal! 🥰

4 jaar geleden

Ik heb er 1 op bol.com gekocht. Melleson Eyewear Zonnebril Noah roze Houdt iedergeval uva en uvb tegen en goede reviews

4 jaar geleden

Reactie op Joëlle95

Wij hebben deze gekocht voor ons dochtertje , dit merk had enorm veel goede ...
Wij hebben deze ook 😍! Staat superschattig en is van goede kwaliteit.

4 jaar geleden

Ook van de Prenatal

4 jaar geleden

Wij hebben een zonnebril van de Hema met klittenband aan de achterkant zodat ie goed blijft zitten. We hebben een zebra en een tijgerprint. Was in de sale 3 euro.

4 jaar geleden

Wij hebben een zonnebril van de Hema met klittenband aan de achterkant zoda ...
Cute!!!🥰

4 jaar geleden

Izipizi zonnebril!

4 jaar geleden

Wij kochten deze 😆

4 jaar geleden

De izipizi is mooi maar mijn zoontje echt nog veel te groot. Daarom een hema zonnebril met bandje rond zijn hoofd tot de izipizi goed zit.

4 jaar geleden

Izipizi ! ♡♡

4 jaar geleden

Hier ook een bril van Izipizi, daar zijn brilletjes van voor kinderen van 0-9 maand 😊

4 jaar geleden

Hier ook een zonnebril van izipizi. Fijn brilletje! Super schattig ook, een baby met een zonnebril 🥰

4 jaar geleden

Wij hebben deze van de Hema.

4 jaar geleden

❤️

4 jaar geleden

Reactie op Ydw-L

Wij kochten deze 😆
Deze is zoooooooo leukkkkk waar heb je die gekocht😍