Hallo,
Mijn dochtertje van 1,5 jaar gaat al een aantal maanden naar een gastouder, heel leuk mens en ze doet het daar goed. Nu kan de kleine meid ondertussen goed lopen en gaat er ook maar wat graag van door...
Laatst melde de gastouder dat ze even naar de wc was gegaan en dat ze mijn dochter kwijt was toen ze er af kwam... toen zag ze haar buiten lopen 😱
De gastouder woont zo dat je haar huis hebt, dan een straat en dan een soort gracht 🛥️
Sinds ze dat melde ben ik angstig... dat ze niet goed oplet en dat mijn dochtertje dadelijk dat water in loopt 😱 ik heb toen wel op een leuke manier geprobeerd te zeggen dat ze ogen in haar achterhoofd moet hebben met die kleine van ons, maar ik merk dat het me niet lekker zit.
Ook zag ik hoe ze onze dochter verschoond... ze ligt dan op de tafel zonder kussen of iets dergelijks en ze tilt haar dan rustig aan 1 been op.... dit is erg slecht voor de heupen.
Nou wil ik haar graag spreken over mijn zorgen, maar ik wil de goeie band niet verstoren en ik krijg het idee dat anderen vinden dat ik me aan stel....
Wat vinden jullie?