21 Reacties

4 jaar geleden

Dit is de andere kant daar komt nog in de hoek een leuke opbergkist voor t speelgoed en nog wat groene spulletjes

4 jaar geleden

Ik zou er wel een klamboe neerhangen, ik zelf heb er ook een. Zo te zien heb je groene gordijnen dus ik zelf zou dan voor nougat gaan! Super leuke baby kamer trouwens ❤️

4 jaar geleden

Aah wat leuk. Heb je toevallig foto’s van die van jou ?🙊

4 jaar geleden

Ik heb hier nog een klamboe in nougat kleur nieuw van jolleintje.. Heb hem alleen uit de verpakking gehaald bij ons stond het niet omdat we een grote muurtekening hebben.. Als je wil mag je die wel overnemen hoor voor een kleinigheidje.

4 jaar geleden

Ik heb hier nog een klamboe in nougat kleur nieuw van jolleintje.. Heb hem ...
Oh ja leuk. Kunnen we chatten of is dat niet mogelijk😋

4 jaar geleden

Reactie op Yara🫶🏻

Oh ja leuk. Kunnen we chatten of is dat niet mogelijk😋
Nee haha, mogen alleen via insta elkaar toevoegen,weet niet of je een account heb dan stuur ik mijn telefoonnummer

4 jaar geleden

Nee haha, mogen alleen via insta elkaar toevoegen,weet niet of je een accou ...
y.rrras

4 jaar geleden

Reactie op Yara🫶🏻

y.rrras
Dankje! heb je toegevoegd!

4 jaar geleden

Ik ben nog ‘onervaren’ maar ik vind het gewoon tè lief staan. Het maakt het echt af voor mijn idee! Wanneer ze beginnen met ‘grijpen’ en ze kunnen erbij moet hij natuurlijk weg, maar het staat wel echt heel leuk.

4 jaar geleden

Ik ben ook in dubio of er wel of geen klamboe moet komen. 🙈

4 jaar geleden

Wij doen bij onze 2e wel een klamboe (hadden bij de oudste niet), omdat ik het leuk vind maar vooral omdat bij ons het ledikantje zelfde plek ten opzichte van het raam komt te staan en er dan eventueel licht van buiten wat meer wordt tegengehouden

4 jaar geleden

Ik ben zelf niet heel erg van de klamboes, maar voor als de muggentijd weer aanbreekt ben je zo blij als je er een hebt. Dus ik zeg doen, maar dan wel een goeie en niet alleen voor de sier. 😉 Zooo zielig als ze lek geprikt worden van de zomer.

4 jaar geleden

Wij hebben er wel een, maakt het toch net iets leuker vind ik

4 jaar geleden

Reactie op Chrsjss

Wij hebben er wel een, maakt het toch net iets leuker vind ik
Welke kleur is deze klamboe?😍

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft, ongepland, een half jaar in onze kamer geslapen. Tegen de tijd dat hij naar zijn eigen kamertje ging moest de klamboe eraf 😂 (als ze hem kunnen vastpakken/trekken is het niet veilig meer) Om die reden nu geen klamboe maar ik vind het wel heeel gezellig staan

4 jaar geleden

Dit is ons wiegje voor de eerste tijd, het maakt het wel extra af naar mijn mening

4 jaar geleden

Ja ik snap je een klamboe geeft wel wat knusheid, ik zou voor nougat gaan, maar beide kan. Heb er nog geen ervaring mee, maar ik ga er ook een halen voor mijn bedje

4 jaar geleden

Wij hebben de groene, zo schattig 😍 staat nu voor de eerste maanden wel klaar op onze kamer, zou mooier uitkomen op zijn kamertje die in heg donkergroen is 🤭

4 jaar geleden

Ik zou het persoonlijk niet doen .. Ik snap de gezelligheid, maar ik zie eigenlijk gewoon 1 grote stofdoek hangen die extra was geeft 😂🙈

4 jaar geleden

Reactie op Yara🫶🏻

Welke kleur is deze klamboe?😍
Nougat!