10 Reacties

4 jaar geleden

Je kindje kan schrikken van harde geluiden en er gaat door jou lichaam een schok.. Weet alleen niet waarom dit per se een probleem is, volgens mij is dat verder niet schadelijk. Achtbanen zou ik wel vermijden overigens!

4 jaar geleden

Walibi heeft zelf een mooi overzicht op de website staan, wat wel en niet kan.

4 jaar geleden

Ik ben hoogzwanger naar het park hier geweest waar ze dan zo'n horror park van maken. Ging prima. Alleen de rij was erg haha. Alleen attracties, daar heb je denk ik weinig waar je in mag in walibi

4 jaar geleden

Reactie op irisv99

Je kindje kan schrikken van harde geluiden en er gaat door jou lichaam een ...
Ik denk omdat je kindje stress kan ervaren, op het moment dat je veelvuldig achter elkaar schrikt ofzo. Stress voor een ongeboren kind is niet goed.

4 jaar geleden

Je kindje hoort alles al. En kan heel erg schrikken van harde geluiden en al het gillen. Dit is heel erg stressvol en als het geluid te hard is kan het tot gehoorschade lijden. Ook gaat jou bloeddruk, hartslag en je adrenaline automatisch omhoog. En dat kan ook voor schade zorgen.

4 jaar geleden

Reactie op Avena

Ik ben hoogzwanger naar het park hier geweest waar ze dan zo'n horror park ...
Gelukkig heb ik geen last van lange rijen omdat de client in kwestie een gehandicaptenpas heeft waardoor we niet in de rij hoeven te staan.

4 jaar geleden

Reactie op irisv99

Je kindje kan schrikken van harde geluiden en er gaat door jou lichaam een ...
Achtbanen gaan we sowieso niet in. Ik vind t een beetje lastig want tijdens mn vorige zwangerschap was ik ook gegaan en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was

4 jaar geleden

Zou het ook nog schelen of je zelf angstig bent of juist een koele kikker? Ik schrik van dat soort dingen gewoon niet zo snel 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Avena

Zou het ook nog schelen of je zelf angstig bent of juist een koele kikker? ...
Haha nee ik ook niet, wil juist gaan voor die client omdat het zo een belevenis voor hem is en zelf vind ik t natuurlijk ook erg leuk, ook 2 jaar terug vond ik t met t schrikken erg mee vallen

4 jaar geleden

Misschien is het een idee om te vragen aan Walibi zelf waarom de haunted houses niet geschikt zijn en de scare zones wel. Zijn daar bijvoorbeeld geluiden die zo hard zijn dat het schadelijk kan zijn voor de baby? Is het alleen vanwege het schrikken? Of kun je op sommige plekken je evenwicht gemakkelijker verliezen (aangezien ze als ongeschikt ook personen noemen met een mobiliteitsbeperking). Dat helpt het risico misschien beter in te schatten. Ik zou het zelf niet doen. Maarja ik ben ook wat minder dapper denk ik, want ik vond de haunted houses toch best wel spannend ;)!