10 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op irisv99
Je kindje kan schrikken van harde geluiden en er gaat door jou lichaam een ...
Ik denk omdat je kindje stress kan ervaren, op het moment dat je veelvuldig achter elkaar schrikt ofzo. Stress voor een ongeboren kind is niet goed.
4 jaar geleden
Je kindje hoort alles al.
En kan heel erg schrikken van harde geluiden en al het gillen.
Dit is heel erg stressvol en als het geluid te hard is kan het tot gehoorschade lijden.
Ook gaat jou bloeddruk, hartslag en je adrenaline automatisch omhoog.
En dat kan ook voor schade zorgen.
4 jaar geleden
Reactie op Avena
Zou het ook nog schelen of je zelf angstig bent of juist een koele kikker? ...
Haha nee ik ook niet, wil juist gaan voor die client omdat het zo een belevenis voor hem is en zelf vind ik t natuurlijk ook erg leuk, ook 2 jaar terug vond ik t met t schrikken erg mee vallen
4 jaar geleden
Misschien is het een idee om te vragen aan Walibi zelf waarom de haunted houses niet geschikt zijn en de scare zones wel. Zijn daar bijvoorbeeld geluiden die zo hard zijn dat het schadelijk kan zijn voor de baby? Is het alleen vanwege het schrikken? Of kun je op sommige plekken je evenwicht gemakkelijker verliezen (aangezien ze als ongeschikt ook personen noemen met een mobiliteitsbeperking). Dat helpt het risico misschien beter in te schatten.
Ik zou het zelf niet doen. Maarja ik ben ook wat minder dapper denk ik, want ik vond de haunted houses toch best wel spannend ;)!