14 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb deze onlangs besteld: https://www.bonprix.nl/product/zwangerschapsparka-met-fleece-voering-donkerblauw-953831/ Erg blij mee! Niet geschikt voor -10, maar wel voor het herfstweer en alles tot 0 graden.

4 jaar geleden

Over het algemeen ben ik over bonprix tevreden. Wel 1 zwangersschaps broek gekocht wat uiteindelijk een totale miskoop is 😅 Helaas geen jas. Ik heb mijn winterjas van prenatal zit heerlijk !

4 jaar geleden

Bonprix koop ik al jaren. Kwaliteit is altijd goed. Verzenden duurt wel wat langer vaak 3 a 4 dagen. Maar is het niet goed kun je gewoon retouren.

4 jaar geleden

Ik heb deze van daar gekocht. Ben dik tevreden heb sowieso al wel vaker besteld daar en nu over de jas ook niks te klagen. Valt goed op maat extra ruimte bij de buik en dan kan je hem nog verder open ritsen en lekker warm

4 jaar geleden

Reactie op tesssa

Ik heb deze van daar gekocht. Ben dik tevreden heb sowieso al wel vaker bes ...
En hoe is het qua maten? Ik had voor mijn zwangerschap smal en ben buiten dan mijn buik die mooi rond is en naar voor steekt nog niet echt bijgekomen. Zou ik dan voor S of M gaan?

4 jaar geleden

Reactie op Ultrakitty97

En hoe is het qua maten? Ik had voor mijn zwangerschap smal en ben buiten d ...
Ik heb deze jas ook gekocht maar dan de oud roze kleur, ik heb normaal jas maat 44, deze besteld en een 42. Beide onwijs te groot. Kocht de jas met 22 weken zwangerschap. Nog een maat 40 besteld en die zit als gegoten. FYI. 86kg en 1.70m. 86kg is startgewicht van mijn zwangerschap en weeg ik nu met 24+4 ook 86kg.

4 jaar geleden

Reactie op Ultrakitty97

Ja ze zitten al wat ruimer dus als je twijfelt over 2 maten zou ik voor de kleinste kiezen. Sowieso omdat je dus extra stof open kan ritsen voor je groeiende buik ☺️

4 jaar geleden

Ja ik heb er 1 en is helemaal fijn, qua maat gewoon je eigen aanhouden.

4 jaar geleden

Reactie op Ultrakitty97

Ik heb deze ook en in mijn normale maat besteld (S). Past helemaal goed en erg lekker warm. Voordeel vind ik dat je de baby er straks ook in kunt dragen 😊

4 jaar geleden

Ik heb deze ook en in mijn normale maat besteld (S). Past helemaal goed en ...
Met draagzak overigens wel, niet met alleen de jas natuurlijk. Maar dat daar ruimte voor is bedoel ik.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

https://www.only.com/nl/nl/on/damesmode/only-maternity/jassen/mama-lang-regenjas-15245752.html Ik haal deze vandaag op. Ik had vorig jaar ook een regenjas met Teddy en dat is zo lekker warm. Wind en water dicht ook. dus ben dit jaar op zoek gegaan naar een zwangerschap variant! Ik had een kortingscode omdat ik net member was geworden, uiteindelijk de jas voor €55 kunnen bestellen 😍 Bonprix heb ik iets teveel problemen mee ervaren, en ook niet altijd even mooie kwaliteit. Dus ben daar uiteindelijk niet voor gegaan. Bij Only weet ik dat veel meer waarde voor m'n geld krijg :)

4 jaar geleden

Ik heb een dik zwangerschapsvest daar gekocht. Zit ook super. Gewoon normale maat besteld!

4 jaar geleden

Ik heb deze van bonprix gekocht via vinted. Een hele fijne en warme jas. https://www.bonprix.nl/product/lange-zwangerschapsjas-met-wol-russisch-groen-zwart-gemeleerd-934862/