38 Reacties

4 jaar geleden

Helaas geen tips maar wel herkenning... Echt niet normaal soms die geur schaam me dood ....

4 jaar geleden

Jaaaaa! Ik dacht dat ik die enige was. 13 januari bevallen en sindsdien helemaal een andere geur en veel sterker. Ik baal er zo van... heb helaas geen tips😔

4 jaar geleden

Reactie op Kris23

Jaaaaa! Ik dacht dat ik die enige was. 13 januari bevallen en sindsdien hel ...
Er zijn ook andere topics hierover maar ik las vooral dat het zwangere vrouwen waren of vrouwen die net bevallen waren, het is inmiddels bijna 6 maanden voorbij en ik zweet nog steeds en het stinkt. Ik ben benieuwd wanneer het gaat stoppen. In het begin stonk het niet eens zo erg of ik rook niets haha

4 jaar geleden

Helaas geen tips maar wel herkenning... Echt niet normaal soms die geur sch ...
Ja erg he!! Ik gebruik niet eens zo'n slechte deo maar het helpt gewoon niet! Normaal rook ik de heledag gewoon lekker naar deo, zelfs in de zomer wanneer het stik heet is.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik zweet ook veel meer en heb ook een nare zweetgeur, hele zware lucht. Komt denk ik echt door de hormonen. Ik gebruik de producten van Odorex. Heb een depper die ik in de oksel dep. Dit werkt in elk geval voor de geur best goed. Bovenop gebruik ik nog spuitdeo.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik zweet ook veel meer en heb ook een nare zweetgeur, hele ...
Ohh thanks voor de tip ik ga eens ff kijken.

4 jaar geleden

Wel prijzig maar werkt als een trein, medex causaal deodorant. Zit in een potje.

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van! Ik gebruik syneo5. Spulletje dat duur is, maar alle centen waard. Te koop bij iedere drogist. Je sprayt het 1x per 5 dagen op voor het slapen gaan. Ik zweet (en stink) niet meer onder mijn oksels. Enige nadeel is dat het jeukt in het begin. Maar liever een klein beetje jeuk dan stinken. En vroeger gebruikte ik dit als puber ook en weet dat je lichaam eraan went. Ik gebruik het nu 2 weken en al eigenlijk geen last meer van jeuk. Wel zorgen dat je de dag dat je het opsprayt NIET je oksels scheert 😬

4 jaar geleden

Ik heb het ook en gezocht naar een goede deo en ik kwam uit bij odorex. Werkt erg goed tegen hormonaal zweten

4 jaar geleden

Reactie op Bvanm

Ik heb er ook last van! Ik gebruik syneo5. Spulletje dat duur is, maar alle ...
Doe je daarnaast ook andere deo? 1x deo voor 5 dagen werkt dag echt ? Ben verbaast

4 jaar geleden

Doe je daarnaast ook andere deo? 1x deo voor 5 dagen werkt dag echt ? Ben v ...
Ik doe ook elke dag smorgens een roldeo van odorex, die vond ik sowieso goed werken maar voor mij alleen nu echt niet meer 🥺 En meestal doe ik na 4dagen opnieuw sprayen met Syneo5. Maar dan werkt het bij mij écht!

4 jaar geleden

Reactie op Bvanm

Ik doe ook elke dag smorgens een roldeo van odorex, die vond ik sowieso goe ...
Proberen waard ! Thanks ! Liever iets meer geld uitgeven dan in m'n eigen stank zitten. Heb soms medelijden met de kids als ze knuffelen... Dus syneo5 1x per 4 dagen . En odorex elke ochtend . Heb al verschillende merken gehad maar niks helpt..

4 jaar geleden

Proberen waard ! Thanks ! Liever iets meer geld uitgeven dan in m'n eigen s ...
Zeker waar! Ik hoop dat het werkt voor je. Ik ging even googlen en bij Bol.com nu een stuk goedkoper dan bij Etos of Kruidvat: https://www.bol.com/nl/p/syneo-deodorant-anti-transpirant-pompspray-30-ml/9200000078487505?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 jaar geleden

Reactie op Bvanm

Zeker waar! Ik hoop dat het werkt voor je. Ik ging even googlen en bij Bo ...
Zie wel recensies van mensen die denken dat deze via Bol nep zijn... sorry, ik koop altijd bij Kruidvat dus weet niet hoe dat zit!

4 jaar geleden

Reactie op Bvanm

Zeker waar! Ik hoop dat het werkt voor je. Ik ging even googlen en bij Bo ...
Ah thanku ! Ma hoeveel tijd merkte je verschil ? Had ooit de perplex ofzo en die werkte pas na een week bijna. Hielp wel enorm nu niet meer ...

4 jaar geleden

Ah thanku ! Ma hoeveel tijd merkte je verschil ? Had ooit de perplex ofzo e ...
Als het goed is merk je gelijk de dag na het sprayen (savonds) effect! En zorg dus echt dat je je oksels pas de dag na het sprayen scheert, anders is het ellende

4 jaar geleden

Reactie op Bvanm

Ik heb er ook last van! Ik gebruik syneo5. Spulletje dat duur is, maar alle ...
Oh wauw ik ben echt verbaasd, ik ga hier ook even naar kijken.

4 jaar geleden

Ik kan deoleen aanbevelen: heel neutraal en werkt bij mij ook erg goed!

4 jaar geleden

Ik had hier ook veel last van! Rexona maximum protection is mijn redding

4 jaar geleden

Reactie op Bvanm

Als het goed is merk je gelijk de dag na het sprayen (savonds) effect! En z ...
O oke nou laten we het hopen. Ik ga er naar kijken als ik in de stad ben. Haha thanks voor de tip! Dat vind ik met normale deo ook al zo erg