19 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een uv shirtje via bol.com van ducksday als ik me niet vergis. Shirtje vinden wij gemakkelijker met verschonen. Voor pakjes zijn beach&bandits heel leuk maar wel prijzig.

3 jaar geleden

Hema heeft ook nog zulke pakken

3 jaar geleden

Lässig, uv fashion, liewood en petit bateau spraken mij aan. Zag little dutch ook voorbij komen, ook leuk!!

3 jaar geleden

Liewood pakje hier. Wat retrolook. Super leuk! Wel wat naar de kleine kant.

3 jaar geleden

Ik heb er 1 bij Zalando besteld. Ik heb een t shirt en broekje gekocht. Dat is makkelijker met verschonen 😉

3 jaar geleden

Petit Fillipe!

3 jaar geleden

Reactie op AJCS

Ik heb er 1 bij Zalando besteld. Ik heb een t shirt en broekje gekocht. Dat ...
Goeie daar had ik nog niet bij stil gestaan😅lijkt me indd niet heel gemakkelijk zeker als alles nat is.

3 jaar geleden

Primark hebben ze leuke! Deze is met SPF 40 met “baby shark” thema!

3 jaar geleden

Oh, en bij beach and bandits heb je ook pakjes met drukknoopjes voor het verschonen, maar die zijn wel wat duurder, richting de 40€

3 jaar geleden

Ik zou lekker bij Vinted kijken Die uv pakjes zijn echt bizar duur vindik..

3 jaar geleden

Bij h&m hebben ze ook leuke 😊😊

3 jaar geleden

Ik heb bij de h&m een setje uv gekocht en veel plezier van gehad op vakantie.

3 jaar geleden

Bij de Etos heb je zo’n in shirt van woezel en pip en ik doe er gewoon zijn zwembroek onder

3 jaar geleden

Ik heb van die uv shirtjes bij de Decathlon gekocht, zwembroeken Zeeman en badpakjes Hema.

3 jaar geleden

Reactie op JusTaTwo

Ik heb van die uv shirtjes bij de Decathlon gekocht, zwembroeken Zeeman en ...
Ik heb ook een uv shirtje van de decathlon. Daaronder een zwem luier en los zwembroekje. Je gaat wss niet met je kindje in de zon.. dus ze hebben het alleen aan tijdens zwemmen. De beentjes zijn dan onder water dus ik vond zo’n shirtje alleen ideaal. Na het zwemmen trek je het ook makkelijk uit .

3 jaar geleden

Ik heb een pakje van Liewood, gekocht op Marktplaats met de kaartjes er nog aan. Ik heb ook twee pakjes van de H&M.

3 jaar geleden

Losse uv broek en shirt zijn in mijn ervaring handiger, groeien ze minder snel uit. Ik koop die bij de decathlon. Leuke motiefjes en betaalbaar

3 jaar geleden

Reactie op BabyMS

Ik heb ook een uv shirtje van de decathlon. Daaronder een zwem luier en los ...
Ik zie deze op de site niet in zo’n kleine maat? Of neem je dan gewoon de kleinste maat die dan nog wat ruim zit?

3 jaar geleden

Reactie op anne_b

Ik zie deze op de site niet in zo’n kleine maat? Of neem je dan gewoon de k ...