9 Reacties

één jaar geleden

Ik ben 34 weken, en heb hier ook last van, af en toe misselijk, vooral als ik in bed lig en ook last van mijn darmen.. ik denk dat het komt doordat alles wat in de verdrukking komt😅

één jaar geleden

Ik ben nu 34+6 en merk sinds week 31/32 dat ik misselijk ben ( snel word ) En iedere dag last heb van diarree, wat ook meer stinkt als normaal.. Schijnt er ook gewoon echt bij te horen, Hoe groter het kindje word hoe meer je darmen/maag in de verdrukking komen

één jaar geleden

Hoi, hier vandaag 32 weken en ook al een 10-tal dagen last. Vooral in de avond of na het avond eten. Heb hierdoor ook veel moeite om in slaap te geraken. Ik heb wel gemerkt dat mijn darmen de laatste dagen weer stiller lagen. Op aanraden van de verloskundige eens een koffietje proberen te drinken. En ik moet zeggen gezien ik dit maanden niet meer gedronken heb omdat de smaak me niet meer interesseerde heeft die wel geholpen alles terug wat meer 'in gang' te zetten. Ook probeer ik na het avond eten een badje te nemen of een kruik te leggen dat doet ook goed. Hier merk ik nu dat het stilaan beter gaat dus hopelijk bij jou ook snel!

één jaar geleden

Hè wat rottig toch allemaal, pas goed op jullie zelf! Desondanks fijn te horen dat ik niet alleen ben 🥰

één jaar geleden

Moment heerst buikgriep ook heel erg

één jaar geleden

Ben 36 weken zwanger. En nog elke dag ben ik misselijk en moet ik overgeven. Heb echt last van zwangerschap reflux.

één jaar geleden

Hier 32 weken sinds zaterdag buikkrampen diaree en misselijkheid en af en toe overgeven.

één jaar geleden

Hier bijna 34 weken en ook last van de darmen. Misselijkheid inderdaad ook met vlagen. Erg herkenbaar dus.

één jaar geleden

Ik heb hier ook last van, maar omdat buikgriep hier heel erg heerst, twijfel ik of het nou zwangerschap gerelateerd of buikgriep is.