27 Reacties
3 jaar geleden
Hier nog een mama van net 42 en eind januari uitgerekend van de 2e. Ik was 39 toen ik bevallen ben van ons zoontje.
Ik merk nog niet heel veel verschil met eerste zwangerschap. Maar merk wel dat de leeftijd mentaal wat doet. Terwijl ik met de eerste natuurlijk ook al niet de jongste was. Hadden de moed ook bijna opgegeven voor een 2e kindje, maar nu alweer 16 weken onderweg in deze zwangerschap 🍀
3 jaar geleden
Ik ben 44 jaar en zwanger van mijn 2 de dochter. 17 jaar geleden bij mijn eerste dochter had daar veel last van, tot hiertoe nog geen last van gehad .
3 jaar geleden
Ik ben 40 jaar en zwanger van mijn 4e kindje. Deze zwangerschap was ongepland en een hele grote verassing!
3 jaar geleden
Emotionele rollercoaster? Jazeker! Als ik het vergelijk met de voorgaande zwangerschappen, kan ik me niet herinneren dat ik emotioneel zo was als nu…
3 jaar geleden
Hoi,
Gefeliciteerd! Ik heb het precies. Ben vaak emotioneel. Ik ben 40 en zwanger van ons eerste wonder. Het is een mooie ervaring. We zijn super blij! Tot nu gaat het prima❤️
Eerlijk gezegd, nu ik zwanger bent op me 40ste, voel ik me nog jonger en fit😁
Heel veel plezier met je zwangerschap❤️🌹
3 jaar geleden
O Wow! Dankjewel dames voor het delen! Wat fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Mijn eerste kind was een vroeg geboorte en helaas heeft ie het niet gered en na 10 jaar pas werd ik zwanger van mijn dochter die nu inmiddels al 13 is. Gescheiden toen mijn dochter 3 was. Nu pas 5 jaar in een blije relatie en ik wilde zo graag nog een kind maar dacht altijd het gaat toch niet lukken omdat het de vorige keer 10 jaar duurde! Maaruh ik ben nu 16 weken zwanger!! Ik ben zo dankbaar dat het gelukt is maar ook heel zenuwachtig.
3 jaar geleden
Ik ben 40 en zwanger van onze derde zoon💙💙 ik heb ook echt veel meer last van emotionele schommelingen
3 jaar geleden
Ik ben 41 en zwanger van een meisje .
Ik ben zo blij dat ik dit nog mee mag maken na al die jaren .
Alles voelt en gaat alles nu geestelijk en lichamelijk maar dat heb ik ervoor over .
Het is allemaal niet zo gek en denk ook niet dat het verder met leeftijd te maken heeft .
Eerste trimester veel misselijk , tweede trimester voel ik me prima .
Gister mooie 20 weken echo en ook beweging gevoeld . Zo bijzonder allemaal .
Geniet allemaal
3 jaar geleden
Ik ben een broekie vergeleken met u. Maar gefeliciteerd 💖 ik nu 21😅 en zwanger van me eerste kindje wat een meisje word💖
3 jaar geleden
Hallo!
Hier een moeder van 41, en ben 42 als onze zoon word geboren.
Samen met mijn vriend hebben we ook een dochter Sjors en zij is begin augustus 1 jaar geworden.
Daarnaast heb ik een dochter (Dewi) van 16 uit een eerdere relatie.
De zwangerschap verloopt prima net als vorig jaar. Wel moe maar ja wie niet.
Is echt wel afwisselend met een puber en een dreumes en dadelijk een baby.
Het houd je jong!
3 jaar geleden
Reactie op mamaBianca1980
Ik ben 41 en zwanger van een meisje .
Ik ben zo blij dat ik dit nog mee ma ...
Snap precies wat je bedoelt. Ik ben ook heel blij en dankbaar. Ik heb nu veel meer gekke dingen dan mijn eerste zwangerschap en ik denk eigenlijk ook niet dat het door mijn leeftijd komt. Wat fijn om het van nog iemand te horen die hetzelfde denkt. Ik ben nu 16 weken en 3 dagen zwanger en heb nog steeds last van misselijkheid, veel pukkels, harde buik en etc maar idd ik heb het ook allemaal voor over voor mijn klein cadeautje. Wat fijn dat het goed gaat allemaal bij jou. Geniet ervan en heel veel geluk van mij voor jou!
3 jaar geleden
Reactie op Linda19800
Hier nog een mama van net 42 en eind januari uitgerekend van de 2e. Ik was ...
Gefeliciteerd! Wat leuk! Ik ben ook 16 weken zwanger. Plus 3 dagen! Haha ik dacht ook echt dat ik niet meer zwanger kon worden. Ben zo blij. Ik heb mijn mentale vraagtekens een plek gegeven nu. Ons leeftijd is maar een nummer. Fysiek voel ik me gewoon prima. Wij zijn vrouwen en vrouwen kunnen alles.
3 jaar geleden
Reactie op Ilse - Kristel
Ik ben 44 jaar en zwanger van mijn 2 de dochter. 17 jaar geleden bij mijn e ...
Gelukkig! Wat fijn! Gefeliciteerd 🥳 Ik ben zo blij voor je! Je hoef in ieder geval niet veel moeite te doen om een oppas te vinden! Haha Mijn dochter van 13 heeft nu al opgegeven om op te passen haha
3 jaar geleden
Ik ben 40 jaar en zwanger van mijn 4e kindje. Deze zwangerschap was ongepla ...
Wat leuk! Bij ons ook een verassing! Geniet ervan en gefeliciteerd!
3 jaar geleden
Emotionele rollercoaster? Jazeker! Als ik het vergelijk met de voorgaande z ...
Ik blij maar huilen over bijna alles! Is echt een drama! O, en ik vergeet ook alles!
3 jaar geleden
Reactie op Oesha 17
Hoi,
Gefeliciteerd! Ik heb het precies. Ben vaak emotioneel. Ik ben 40 en z ...
Wat goed! Gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je!! Geniet ervan
3 jaar geleden
Ik ben een broekie vergeleken met u. Maar gefeliciteerd 💖 ik nu 21😅 en zw ...
Gefeliciteerd schat! Wat een zegen! Heel veel plezier en geluk!
3 jaar geleden
Reactie op Knoorsk
Hallo!
Hier een moeder van 41, en ben 42 als onze zoon word geboren.
Samen ...
Haha dat wel ja! Zeker! Gefeliciteerd!
3 jaar geleden
Hebben jullie dat ook dat als mensen horen dat wij boven de 40 zijn dat sommige super blij en positief zijn en dan heb je een paar die moeilijk kijken en zeggen, O, echt?! Waarom wil je je dit aandoen?! Op deze leeftijd nog? Luiers, huilen, basisschool, kinder liedjes, en etc. Why?! Ik voel me dan gelijk zo oud!