23 Reacties

3 jaar geleden

Wat een vervelende situatie zo. Hopeloos redt je het een beetje met je kleine meid. Ik heb geen recept idee毛n. Iets leuks doen is heel persoonlijk. Mijn kleintje vind het leuk om met ons mee naar de dierentuin te gaan. Hij kijkt zijn ogen uit. Zwemmen is misschien ook leuk voor jullie beiden?

3 jaar geleden

Hoi! Ik laat een burgercake maken, daarna lekker picknicken. De taart is natuurlijk voor ons en niet voor de kleine馃槀. Ik zal wel alles zo stylen dat we een paar leuke foto鈥檚 kunnen schieten. Misschien is dat een idee? Een shoot?

3 jaar geleden

Ik weet geen leuke recepten, maar als jij het wil vieren lekker doen toch? Het is ook heel bijzonder! Wat wat zit ze al goed trouwens. Er is wel genoeg op het internet te vinden op FB is een groep: Babyhapjes recepten en smikkels.nl heeft ook allemaal recepten.

3 jaar geleden

Een mijlpaal! Maar wat een nare situatie dat je nu alleenstaand bent. Ga je alleen met haar eropuit of met meerderen? Je zou naar een strandje of park kunnen op een kleedje met een soort picknick? Qua recepten weet ik zo even niet. Geniet er in ieder geval van!

3 jaar geleden

Wij hebben deze week een shoot met haar gedaan, ze wordt volgende week vrijdag 6 maanden馃槆 de dag zelf ga ik lekker met haar zwemmen en naar oma. Misschien leuk idee om haar die dag het hapje te geven wat ze tot nu toe het alleslekkerst vind?馃槆

3 jaar geleden

Had taart voor haar gemaakt, ze vond het geweldig

3 jaar geleden

Jij hoeft je toch niet te verantwoorden.. al vier je het elke maand joh. Jouw kindje, jouw keuzes. Ze worden al zo snel groot 馃グ Geen tips verder, alleen wil ik je veel sterkte wensen..wat moet dat pittig zijn. 馃槝

3 jaar geleden

Reactie op Chantaltessa

Had taart voor haar gemaakt, ze vond het geweldig
Wat super leuk dit dank je wel

3 jaar geleden

Reactie op Ilonavankessel

Jij hoeft je toch niet te verantwoorden.. al vier je het elke maand joh. Jo ...
Het is inderdaad niet makkelijk maar de lach en liefde van mijn kleine meid maakt mij elke dag weer blij. Dank je wel voor je lieve woorden

3 jaar geleden

Reactie op Mariana Romero

Wat super leuk dit dank je wel
Gewoon lekker doen waar jij en de kleine zin in hebben馃槆 een halfjaar is echt wel iets om te vieren hoor. Het is inderdaad heel bijzonder dat we onze kleine wondertjes al een halfjaar lang bij ons hebben馃グ馃グ

3 jaar geleden

Reactie op RM89

Een mijlpaal! Maar wat een nare situatie dat je nu alleenstaand bent. Ga je ...
Dank je wel naar het park is inderdaad leuk als het weer een beetje meezit dank je wel

3 jaar geleden

Reactie op MamavanLuuk23

Ik weet geen leuke recepten, maar als jij het wil vieren lekker doen toch? ...
Ik zal hier zeker op kijken dank je wel voor je tips

3 jaar geleden

Ik deed altijd met de andere kids ( dit is nummer 4) een halve taart maken en dan op eten met de andere.. en dan kreeg de baby iets van fruit ofzo馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op krullie17182023

Ik deed altijd met de andere kids ( dit is nummer 4) een halve taart maken ...
Leuk idee heb ook oudere kids maar nooit hun 6 maandjes gevierd dus dit gaan ze idd leuk vinden vooral omdat ze taart mogen eten

3 jaar geleden

Ik zag laatst een leuke halve verjaardags taart voor 6 maanden! Die ga ik ook maken. En wij gaan het ook vieren hoor! Super bijzonder toch :)

3 jaar geleden

Hartstikke goed idee! Wij grappen al dat we alle half jaren gaan vieren ipv hele jaren, omdat het op 9 juli waarschijnlijk beter weer is dan 9 januari haha.

3 jaar geleden

Wat een leuk idee om dit te vieren! Je hebt me ge茂nspireerd haha. Flauw dat/als mensen hier flauw over doen. Het is juist leuk om de niet-standaard dingen te doen! Misschien is het leuk om iets met ballonnen te doen? Die van mij is ook bijna 6 maanden en ik denk dat ze dat heel leuk zou vinden. Je ziet weleens van die filmpjes dat ze ballonnen aan kleding vastknopen enzo, kunnen ze zo lekker mee spelen. Levert vast leuke momenten op!

3 jaar geleden

Oh ik vier het ook hoor , heb al cadeautjes in huis haha. En tompouce met foto van hem 馃挋Mensen kijken me raar aan en vinden het onzin. Ik vind het toch een mijlpaal 馃グ.

3 jaar geleden

Super leuk. Ik ga het ook vieren. Ik had de halve taart ook gezien. Die ga ik bestellen en ik denk dat ik voor de kleine cupcakes ga maken van broccoli met aardappel, ei en moedermelk. Kaarsje erop en het is een feestje 馃コ馃グ

3 jaar geleden

Ik vind 6 maanden ook heel speciaal hoor! Word er ook een beetje emo van dat het zo snel gaat 馃ゲ. Ik ga denk ik leuke foto's maken van hem en iets lekkers eten ofzo