Hoi Mama's, mijn dochter van 7 maanden gilt zo hard als ze eenmaal begint stopt ze niet.
Ze doet het thuis onderweg en ook als ik even een boodschapje ga doen met haar mensen kijken me dan ook zo aan van hou je baby stil.
Hebben meer mama's dit ervaren en wat doen jullie op zo een moment.
Hier gilt hij ook. Ik trek me er niets van aan of gil zachtjes mee hahaha. Kindje moet zich toch uiten en zolang hij dat vrolijk doet interesseert het me niet of mensen me aankijken
Mijn dochter gilt ook, hoort erbij. Ik hoor liever baby鈥檚 gillen dan sommige volwassenen praten. Denk dat veel mensen vergeten dat zij ook ooit een baby zijn geweest馃槈
Hier ook hoor en inderdaad goed hard! Ze lacht er ook bij. Ik doe gezellig mee en inderdaad wat hier ook gezegd wordt; als anderen zich eraan storen, hun probleem. Het is een baby, die kun je niet zeggen te stoppen met iets!
馃槀馃槀 mijne deed het gisteren ook in de dirk. Kreeg verschillende blikken meeste mensen vonden het grappig maar de oudjes die er waren vonden het minder grappig 馃槄 i鈥檓 sorry
Hier ook, soms wordt ik er een beetje gek van en zeg ik dat ze wat zachter moet doen. Heeft alleen totaal geen nut 馃ぃ.
Daarnaast gaan we vaak even naar papa zn werk (op de camping in de buurt) en dan loop ik even met dr weg als er klanten zijn. Anders kunnen ze geen normaal gesprek voeren 馃檲
Mijn dochter gilt al maanden, wij vinden het geweldig dat ze zo lekker vocaal is. Geniet er van en moet er altijd om lachen 馃き als mensen het niet leuk vinden, tja.. niet mijn probleem 馃檴