12 Reacties
4 jaar geleden
Hier de kat die normaal niks van me moet hebben en nu al voordat ik positief testte niet bij me weg is te slaan 馃グ Nu 5 weken
4 jaar geleden
Ik heb juist het gevoel dat de katten minder in mijn biurt willen zijn
4 jaar geleden
Onze poes komt net minder bij me liggen.
Onze labrador merk ik geen verschil.
Onze grote Deense dog, heel onhandig, lijkt net voorzichtiger. Hij kwam vaak naast me staan en dan met zijn kop tegen mijn zij of buik duwen. Nu duwt hij niet meer legt het er eerder gewoon tegen. Geen idee of hij al iets door heeft want meestal is hij niet de slimste in huis... 馃ぃ馃檲
4 jaar geleden
Mijn vriend wonen net sinds tijdje echt samen met mijn kater en zijn poezen. Zijn oudste moest eerst niet veel van me weten. Maar nu is ze eigenlijk altijd bij mij op schoot te vinden. Voornamelijk wil ze op me buik liggen wat niet heel prettig is als je misselijk bent hele dag. De andere 2 weet ik niet zo goed of ze het door hebben maar deze Queen dus wel haha. Ik geniet wel van de knuffels.

4 jaar geleden
Mijn vorige hond was superdeffensief als een van zijn mensenvriendinnen zwanger was. Even samen wandelen, dan werden alle andere honden en mensen op afstand gehouden van haar hond(en) en haarzelf. Beleefd maar dwingend, kwam niemand in de buurt (best fijn als er een puberende opspringende grote hond in het park is en onze mensen vriendinnen dan met een babybuikje rondliepen, nooit omver gelopen!) Ook betrapte hij vaak zwangere dames, ik heb het meerdere malen aan een dame gevraagd waarbij zij aangaven "hoop te hebben maar nog geen test" of "zojuist een positieve test gehad". Heel gaaf, soms wat ongemakkelijk. Ik had dan ook wel vrees of ik hem nog uit zou kunnen laten als ik zwanger zou raken. Helaas mag hij dit niet meemaken en het nieuwe hondje heeft er (nog) niks van. Maar is zelf ook een jonge puber vol hormonen, dus is daar denk ik niet zo mee bezig. En de ene kat wil juist minder met me te maken hebben. Dat was "onze baby", tsja, ik hoop wel dat dat de enige "tenenbijtende drakenbaby" in ons huis blijft 馃お
4 jaar geleden
Onze hond was eerst heel gehecht aan mijn vriend en moest niet veel van mij hebben maar dat is sinds vorige week flink veranderd na ze 茅茅n keer iets te extreem aan me snuffelde馃槀馃き