13 Reacties

2 jaar geleden

Ja ze is er hier helemaal dol op, vooral in combi met banaan of appel

2 jaar geleden

Wij hebben t nog niet gegeven, gaan we wel doen. Maar de arts bij t bureau zei dat t in kleine beetjes gewoon kan😊 Toen wij t vroege waren ze 5 maanden.

2 jaar geleden

Mijn zoontje (5 maanden) heeft gister onder onze begeleiding van een grote aardbei gesabbeld. Hij vond het heerlijk!

2 jaar geleden

Dank voor jullie reacties! Ik kijk er naar uit het te proberen!

2 jaar geleden

Wij zijn er bij 4,5 mee begonnen hij vind het super lekker (z'n favoriet) wel gemengd met ander fruit

2 jaar geleden

Hier geven we dagelijks wel aardbeien gewoon geprakt ze is er gek op!

2 jaar geleden

Ons zoontje vond het erg lekker, maar kreeg erg veel kramp van aardbei. Over een poosje proberen wij het weer.

2 jaar geleden

Ja hoor, hier al vaak gegeven. Hij is er dol op en we merken geen nadelen.

2 jaar geleden

Ja, eigenlijk vanaf 4 maanden al, een paar keer per week. Aardbeien uit eigen tuin (dus wel onbespoten, weet niet of dat wat uit maakt hoor). Hij vind het heerlijk en nergens last van!

VRIEND

2 jaar geleden

In de kleintjes methode wordt deze pas vanaf 12 maanden geadviseerd. Ik denk vanwege dat hier sneller allergisch of gevoelig op gereageerd kan worden. Zelf doen wij deze methode en nu bij een tweede waarschijnlijk iets relaxter, maar aardbei wel echt later dan 6 maanden. Er zijn gelukkig nog heel veel andere dingen! Perzik mag bijvoorbeeld vanaf 6 maanden (start vaste voeding) en de wilde perziken zijn nu erg lekker☺️.

2 jaar geleden

Volgens t voedingscentrum kun je alles geven. Hier is hij ook gek op aardbeien!

2 jaar geleden

Wel gegeven maar mijn zoontje trekt echt een vies gezicht 🤣 verder niks van gemerkt qua allergie oid