12 Reacties

3 jaar geleden

Kan dit ook online??

3 jaar geleden

Vanaf hoelaat gaat de online actie in? Vaak is het een minuten kwestie 😅 voor het weer uit verkocht is

3 jaar geleden

Reactie op ssannek

Kan dit ook online??
Jaa ook online!

3 jaar geleden

Reactie op VooDooLady84

Vanaf hoelaat gaat de online actie in? Vaak is het een minuten kwestie 😅 v ...
Donderdagnacht 0:00 inderdaad gelijk bestellen 😄

3 jaar geleden

Hoelang kan je dit bewaren de doekjes ik heb nu 2 dozen in huis. Kan het kwaad als ik dit nog erbij bestel?

3 jaar geleden

Volgens mij zijn de sensitieve goedgekeurd van pampers ?

3 jaar geleden

Reactie op Mom1988

Donderdagnacht 0:00 inderdaad gelijk bestellen 😄
Thanks 😊

3 jaar geleden

Onze dochter gaat er goed op. Een poosje water whipes gebruikt, toen had ze veel meer last van rode billetjes, wat echt heel zielig is. Met zwitsal doekjes nergens last van. Komt in onze beleving door dat er zink in zit. Maar niks werkt universeel bij baby's. Ben blij met deze aankondiging, als je er niet voor kiest, hoef je er ook niks mee te doen 😄

3 jaar geleden

Op zich een mooie actie, maar let goed op: niet ieder kind kan tegen Zwitsal of andere producten. Mijn advies: koop een paar pakjes van iets en kijk eerst of jouw kleintje er tegen kan. Ons zoontje kon alleen maar tegen een nat doekje met water uit de kraan. Van alles wat uit een voorgepakt pakje kwam kreeg hij extreme uitslag. Vooral van zwitsal, pampers etc. Ook luiers was een kriem waar hij veel uitslag van kreeg (lees zoveel dat hij open lag...). Dus ik zou niet te veel losgaan, gewoon 1 pak luiers en een paar pakjes doekjes en je hebt snel bijgehaald of bijbesteld.

vorig jaar

Deze week hebben ze 1+1 op de Billendoekjes, nu kopen of wachten op bf wat denken jullie?

vorig jaar

Reactie op MandyE💖💙

Hoelang kan je dit bewaren de doekjes ik heb nu 2 dozen in huis. Kan het kw ...
Ik heb 10 dozen in huis hahahah Ze zijn echt lang te bewaren!