Misschien een rare vraag maar dragen jullie baby's steeds een body onder hun kledij? Normaal doe ik dat wel maar ik heb voor het warme weer bijvoorbeeld dit outfitje. Is het raar om gewoon een bloot buikje onder het truitje te hebben? 馃き
Nee hoor is zeker niet raar. Mijn baby ligt nu alleen in een luier maar vanochtend had hij alleen een luier en een tshirt aan. Teveel kleding met dit warme weer is echt niet fijn dus je doet het goed!
Hier ligt ze nu thuis ook alleen in een luier haha! Met dit warme weer doe ik haar alleen een leuke romper aan als ik naar buiten ga zoals op de foto!馃槉
Nee mijn kindje heeft alleen een romper aan nu en als we naar buiten gaan eventueel een broekje erover. Maar 2 laagjes op zijn bovenlichaam vind ik t茅 nu 馃槉
Nee is niet raar! Maar een romper (dat bedoel je met body, neem ik aan) helpt wel om de luier goed te laten zitten, haha. Ik merk dat zonder romper de luier sneller gaat scheef zitten enzo. Dus dat moet je dan wel even in de gaten houden ;)
Nee is niet raar! Maar een romper (dat bedoel je met body, neem ik aan) hel ...
Je hebt van die luierbroekjes heel handig van pampers en dan blijven die echt perfect zitten zonder romper ( pamper pants heten ze).. dit is echt onze redding geweest want met normale luiers zonder body was er altijd wel een lekje
Ik doe mijn zoontje nu vaak een romper aan met zo'n tuinbroekje. Dus dan geen tshirt. Of zo'n boxpakje met korte mouwen en korte beentjes en dan geen romper eronder.