13 Reacties

2 jaar geleden

Wij kijken nu naar de Axissfix op markplaats. Dat is redelijk betaalbaar!

2 jaar geleden

Ik lees graag mee.

2 jaar geleden

Bij hebben de nuna todl 360 en een joie ( deze hebben we zelf niet in ispin maar kan wel). Allebei de stoelen bevallen ons heel goed. Ze zit er al in vanaf 3.5 maand. Ik zou goed kijken wat voor stoel er sowieso op je achterbank past en je ervoor nog goed kan zitten. De stoelen verschillen nog wel in grote 😅

2 jaar geleden

Wij hebben de Axissfix 360 en ben er zooo blij mee. Met 4,5 maand overgestapt, zo makkelijk en geen gekke bochten meer om de maxi cosi erin of eruit te krijgen

2 jaar geleden

Wij hebben de autostoelen van Novi in onze auto's, hele fijne stoelen!

2 jaar geleden

Wij hebben de born lucky meegroei autostoel en zijn er erg tevreden over. Kan ook nog in een wat lagere stand zodat ze wat meer kunnen "liggen"

2 jaar geleden

Wij hebben de Maxi Cosi Mica Pro i-Size. Ik vond hem niet goedkoop, maar wel een hele fijne en veilige stoel van geboorte tot 4 jaar.

2 jaar geleden

Reactie op D_V

Wij hebben de autostoelen van Novi in onze auto's, hele fijne stoelen!
Wij hadden deze inderdaad op bol.com gezien maar kan je deze ook draaien met het erin zetten?

2 jaar geleden

Reactie op yenna 🍀

Wij hadden deze inderdaad op bol.com gezien maar kan je deze ook draaien me ...
Wij hebben inderdaad stoelen die je 360 graden kan draaien. Super fijn!

2 jaar geleden

Wij hebben de Maxi Cosi Mica Pro i-Size. Ik vond hem niet goedkoop, maar we ...
Fijn om te lezen! Wij twijfelen nog tussen deze stoel en de Cybex Sirona.

2 jaar geleden

Wij hebben de Ding Fynn auto stoel, echt super blij mee, ook 360°C draaibaar

2 jaar geleden

Reactie op Lieke321

Fijn om te lezen! Wij twijfelen nog tussen deze stoel en de Cybex Sirona.
Wij hebben de cybex Sirona, echt een topstoel superblij mee , hadden hem bij onze dochter ook en nu voor ons zoontje gebruiken we hem weer :)

2 jaar geleden

Wij zijn ook voor de cybex sirona gegaan! Hebben beide stoelen (maxi cosi mica) geprobeerd in de winkel, beide stoelen leken top, alleen was de ligstand van de cybex nog meer in een ligpositie, dus dat gaf bij ons de doorslag.