17 Reacties
3 jaar geleden
Maxi cosi, met isofix maar niet dat hij kan draaien. Heb een 3 deurs en dan heeft dan niet zoveel zin 🙈
3 jaar geleden
Wij hebben ook precies dezelfde die jij op het oog hebt, lijkt me heel fijn dat ie in ligstand kan en dat je heb ook kunt draaien op de base 😊
3 jaar geleden
Maxi-Cosi Pebble 360 i-Size Baby, die base kan ook draaien. Ons leek cybex ook handig omdat ie plat kan, maar in een niet platte autostoel mag je kindje ook al 2 uur zitten en grote kans dat ie dan wel weer een keer wakker is oid. Dus leek ons een beetje overbodige luxe.
Alles wat je kiest zal iig goed zijn :)
3 jaar geleden
Wij gaan ook voor de cybex z2. Wel duur, maar denk wel goede keuzen. De z1 kan ook in ligstand op de wandelwagen (met adapters) of gewoon buiten de auto, maar de z2 (is ons verteld) kan en mag ook in ligstand in de auto op de bijbehorende base. Nu rijden we niet heel vaak heel erg lang, maar lijkt mij wel een fijn idee als we toch een keer ver weg gaan of in de file komen ofzo. En doordat de cybex ook in de gordel kan, vind ik dat zeker een plus! Dan hoeven we alleen 1 base in onze auto en kunnen we baby toch ook meenemen op pad met andere auto's :-)
VRIEND
3 jaar geleden
Wij hebben de cloud Z en de draaibare base erbij. Gaan we nu weer gebruiken! Vooral de draaibare base (nu met Cybex vervolgstoeltje voor onze peuter) is echt onmisbaar😅.
Die ligstand weinig gebruikt en je kindje mag er ook niet langer in dan normaal, maar was soms wel fijn!
3 jaar geleden
Wij hebben ook de cloud z. Eigenlijk een prima stoel, en gaat lang mee ja. We hebben de ligstand niet vaak gebruikt. We gaan hem nu weer gebruiken.
Wat ik wil meegeven is: Het enige nadeel is dat hij vrij zwaar is van zichzelf + je kind er nog in. Onze auto staat nooit voor de deur en we moeten naar de parkeerplaats lopen (gemiddeld 50 meter denk ik) dan merk je dat wel. Ik zou hem op de kinderwagen kunnen zetten, maar dit doen we eigenlijk niet vaak. De kinderwagen staat namelijk al vaak in de auto. Of die gaat niet mee.
3 jaar geleden
Reactie op xdiooon
Weet iemand toevallig het verschil tussen de Cybex cloud Z i-size en de Clo ...
cloud Z2 base kan meer kantelen zodat je baby meer in ligstand ligt tijdens het autorijden. Is ook gemakkelijker in gebruik(draaisysteem) van z i-size is echt ruk. Ook is de autostoel van z2 is in gewicht lichter.