5 Reacties

3 weken geleden

Wel ervaring met 2 spoedkeizersnedes, terwijl de 2e ook leek te beginnen als een normale bevalling. Vind het wel is "lastig dat je het 'normale' ervaren hebt. Dat je daar niet over mee kunt praten (al lijkt een ruptuur me ook alles behalve aangenaam😅) Dit in combinatie dat natuurlijk zwanger worden ook geen optie was voor ons.. alles voelt anders. Lijkt me ook 'lastig' om dat directe moment van de bevalling en ontmoeting met je kindje hebt gemist. Hebben ze je baarmoeder nog wel kunnen redden? Zeker over praten als je daar de nood in voelt. (En hulp zoeken met een professional is ook geen schande) Sterkte! En dapper dat je je verhaal deelt❤️

3 weken geleden

. Geen ervaring mee maar ik wil wel even zeggen dikke knuffel voor jou! Dit is niet niks, trek aan de bel als dat nodig is. ❤️

3 weken geleden

Hi! Bij mijn eerste heb ik iets vergelijkbaars meegemaakt als wat jij beschrijft. Een spoedkeizersnede onder volledige narcose met als gevoel een gescheurde baarmoeder op 3 plekken.. Ik snap het gevoel helemaal dat je met veel verdriet terugkijkt op de bevalling en de close call voor jou en je kindje!

3 weken geleden

Ik heb ook een spoedkeizersnede gehad onder volledige narcose. Bij mij had de placenta losgelaten. Een heftige ervaring. Gelukkig met mij en mijn zoontje is alles goed gegaan. Ik heb ook vaak rond de verjaardag dat dan dingen boven komen, blijft heel soms moeilijk!

2 weken geleden

Tjee, klinkt heftig zeg..!❣️ Geen ervaring met spoedkeizersnede maar wel een bevalling gehad die heftig was. Hierover nog veel verdriet ondanks we er beide goed uitgekomen zijn. Maar het gaat om het gevoel dat ik het zo graag anders en fijner had gehad. Het gevoel dat het geen “mooi verhaal” geworden is waar je met een goed gevoel op terugkijkt. Dat gevoel is er niet en dat doet gewoon ontzettend pijn. Ik ben het middels EMDR aan het verwerken. Het heeft ook tijd en ruimte nodig. Sterkte in ieder geval!! Het is heel logisch dat dit weer bovenkomt! 🫂❣️