Hoi hoi,
Meer kindjes die dit doen?
Onze kleine vent is nu net 6 maand geweest en gooit steeds zijn hoofd helemaal naar achter. Het is net of hij zijn nek gaat breken ofzo.
Uiteraard ondersteunen we de nek en hoofd wel maar het gaat echt met veel kracht. Ook doet hij zijn ogen dan ook helemaal omhoog alsof ie iets wil zien.
Hij doet dit nog niet zo lang, maar deed ze hoofd eerst ook heel ver naar achteren met de fles drinken.
Iemand die dit herkend?...maak me een beetje zorgen dat er iets mis is ofzo zoals epilepsie.
Mijn zoontje doet dit nu een paar dagen als ik hem vast hou voor het naar bed brengen. Alsof hij alles op het plafond nog wil bekijken voordat ie gaat slapen馃槄 misschien hebben ze nu door dat er ook een boven en onder is ofzo? Haha geen idee
Heeft je zoontje dit lang gedaan? Ik merk het nu ook op bij mijn zoontje van bijna 8 maanden. Doet het als hij in zijn eetstoel zit, maar bvb ook als hij op zijn buik ligt: plots hoofd naar achter slaan (kan paar keer na elkaar) en dan lijken z鈥檔 ogen idd ook naar boven te bewegen. Had je hiervoor verder onderzoek laten doen? Alvast bedankt voor je antwoord!