7 Reacties

2 jaar geleden

Doet die van mij ook. Elke keer voor de borst eerst op de kop de wereld bekijken, dan pas drinken en daarna 枚k

2 jaar geleden

Als je twijfelt zou ik langs een osteopaat of kinder fysio gaan. Overstrekken kan betekenen dat ze ergens last van hebben. En dus pijn hebben.

2 jaar geleden

Reactie op Marije1234

Als je twijfelt zou ik langs een osteopaat of kinder fysio gaan. Overstrekk ...
Het is niet echt overstrekken het lijkt meer op een trekje ofzo of een probleem met de hersenen

2 jaar geleden

Reactie op Karianne81

Doet die van mij ook. Elke keer voor de borst eerst op de kop de wereld bek ...
Ook met zijn/haar ogen erbij?

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet dit nu een paar dagen als ik hem vast hou voor het naar bed brengen. Alsof hij alles op het plafond nog wil bekijken voordat ie gaat slapen馃槄 misschien hebben ze nu door dat er ook een boven en onder is ofzo? Haha geen idee

2 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Het is niet echt overstrekken het lijkt meer op een trekje ofzo of een prob ...
Klinkt alsof je je moedergevoel moet vertrouwen en het even kan aankaarten bij de huisarts. Zou ik wel doen.

2 jaar geleden

Heeft je zoontje dit lang gedaan? Ik merk het nu ook op bij mijn zoontje van bijna 8 maanden. Doet het als hij in zijn eetstoel zit, maar bvb ook als hij op zijn buik ligt: plots hoofd naar achter slaan (kan paar keer na elkaar) en dan lijken z鈥檔 ogen idd ook naar boven te bewegen. Had je hiervoor verder onderzoek laten doen? Alvast bedankt voor je antwoord!