11 Reacties
3 jaar geleden
Calendula zalf hielp heel goed bij het genezen van open blaasjes van luieruitslag.., na van alles anders geprobeerd te hebben. Geen idee of dat helpt..
3 jaar geleden
purol onguent dus niet de vaseline!
deze helpt ook wondjes te genezen en verzacht tegelijkertijd de pijn en de droogheid. en zorg ervoor dat je het zeg maar niet smeert maar gwn een dikke lik over het scheurtje en dat laten zitten, luier dicht en klaar... is wel iets van 4 euro per klein potje dacht ik, maar het is t echt waard!
en als alles weg is, doe bij elke verschoon beurt een flinke lik vaseline en smeer het niet volledig uit, dat scheelt droogheid en uitslag💖
3 jaar geleden
Reactie op Birdy Nam Nam
Calendula zalf hielp heel goed bij het genezen van open blaasjes van luieru ...
Vanacht weer naar de huisartsen post geweest en de dokter gaf ook Calendula aan 🙏als de winkels straks open zijn ga ik het gelijk halen! Is er nog een speciale variant voor baby's of maakt dit niet uit?
3 jaar geleden
Reactie op M6994
Vanacht weer naar de huisartsen post geweest en de dokter gaf ook Calendula ...
Ik heb de calendulan zalf van VSM. Ook voor scheurtje bij de anus. Werkt super😊
3 jaar geleden
Reactie op M6994
Vanacht weer naar de huisartsen post geweest en de dokter gaf ook Calendula ...
Er was ooit een baby Calendula van VSM. Nadat ik die nergens meer kon krijgen heb ik contact opgenomen met VSM en zij gaven aan dat hun normale Calendula zalf ook voor babies geschikt is. Ik heb toen echter alle laatste tubes bij de winkels in de buurt opgepikt van de baby variant dus ik heb de normale nog nooit gebruikt. Ik heb nu nog 1 tube voor onze newborn dus hierna zal ik er ook aan moeten geloven 😂 Ik vertrouw er op dat het net zo goed zal werken!