35 Reacties

één jaar geleden

Heb wel eens gelezen dat kindjes met reflux vaak huilen in de maxi cosi. Zou dit bij jou kindje kunnen zijn?

één jaar geleden

Reactie op Laukers

Heb wel eens gelezen dat kindjes met reflux vaak huilen in de maxi cosi. Z ...
Ons kindje heeft idd last van verborgen reflux Maar dit vond ze voorheen niet erg, dan gingen we juist met haar auto rijden als ze huilderig wad

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Ons kindje heeft idd last van verborgen reflux Maar dit vond ze voorheen ni ...
Vervelend dat het nu niet meer helpt.. je kunt haar ook niet troosten als je zelf achter het stuur zit natuurlijk 🥺

één jaar geleden

Hebben nu de verkleiner eruit gehaald, lees dat dat het ook zou kunnen zijn?

één jaar geleden

Reactie op Laukers

Vervelend dat het nu niet meer helpt.. je kunt haar ook niet troosten als j ...
Precies ! En ik stop af en toe onderweg wel om haar de speen te geven, maar zodra ik zelf weer achter het stuur zit, heeft ze de speen alweer uit en huilt ze weer 🤕

één jaar geleden

Dat is inderdaad een goede! Wij hebben het schuimrubber van de verkleiner er al uitgehaald toen hij 4 weken was. Had het idee dat de kleine erg opgepropt zat 😅. Het zwarte omhulsel zit er wel nog in, gaat er binnenkort ook uit. Misschien nog eens proberen nu je de verkleiner eruit hebt gehaald?

één jaar geleden

Reactie op Laukers

Dat is inderdaad een goede! Wij hebben het schuimrubber van de verkleiner e ...
Ja morgen gaan we een dagje weg, dus dan zullen we zien of dat het is geweest ! Ben erg benieuwd Oh na 4 weken al joh? Haha. Ja nouja als dat beter zit, prima toch?

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Ja morgen gaan we een dagje weg, dus dan zullen we zien of dat het is gewee ...
Ja haha hij zat ook met zo'n maxi cosi dekentje erin dus het werd allemaal zo krap vond ik... Wat leuk! Veel plezier morgen en hopelijk is de verkleiner de boosdoener geweest ;)

één jaar geleden

Reactie op Laukers

Ja haha hij zat ook met zo'n maxi cosi dekentje erin dus het werd allemaal ...
Ah ja precies! Dan kan die er vast wel uit😃 Dankjewel! 🥰 Ik hoop ook dat dat het is geweest maar ben er bang voor 😅

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Ja morgen gaan we een dagje weg, dus dan zullen we zien of dat het is gewee ...
Jasje aan is sowieso niet veilig in de maxi cosi.

één jaar geleden

Reactie op Francis1991

Jasje aan is sowieso niet veilig in de maxi cosi.
Hoezo is een jasje niet veilig in de maxi cosi? 😅 Toen wij vanuit ziekenhuis naar huis mochten heeft zelfs de zuster onze dochter ingepakt in een jasje En wat wil je als het vriest? Geen jasje aan? En mijn vraag is volgens mij niet of ze een jasje aan moet ja of nee maar eerder waarom het kan zijn dat ze nu ineens huilt in de auto

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Hoezo is een jasje niet veilig in de maxi cosi? 😅 Toen wij vanuit ziekenhu ...
Vind ik inderdaad ook vreemd... Jasje aan in de maxi cosi lijkt me indd ook meer dan logisch. Arm kind als hij/zij te koud aan is...

één jaar geleden

Reactie op Laukers

Vind ik inderdaad ook vreemd... Jasje aan in de maxi cosi lijkt me indd ook ...
Jatoch? Ik bedoel, ze heeft geen DIKKE jas aan, maar gewoon een jasje, lijkt me niks mis mee 🥲

één jaar geleden

Precies hetzelfde hier. Sinds een week of twee heeft ze het ineens niet meer naar haar zin in de auto terwijl ze voorheen direct in slaap viel… Jasje uit maakte niet veel verschil hier. Wij proberen nu eigenlijk steeds samen te rijden en dan ga ik achterin. Heb haar op lange ritten er ook al eens tijdens het rijden uitgehaald; was anders echt niet te doen tot aan een volgende rustplek.

één jaar geleden

Een spiegeltje ophangen zodat jij haar kan zien via jouw spiegel maar ook zodat zij haarzelf kan zien, hier vindt ze dat namelijk best interessant

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Jatoch? Ik bedoel, ze heeft geen DIKKE jas aan, maar gewoon een jasje, lijk ...

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Hoezo is een jasje niet veilig in de maxi cosi? 😅 Toen wij vanuit ziekenhu ...
Wij gebruiken een warme voetenzak of deken.

één jaar geleden

Reactie op MissyKissy

Precies hetzelfde hier. Sinds een week of twee heeft ze het ineens niet mee ...
Ja hier dus ook inderdaad ! Vervelend he... Wij gaan straks samen op pad en dan ga ik ook achterin zitten Hebben nu wel de verkleiner uit dr maxi cosi gehaald, hopelijk werkt dat ...

één jaar geleden

Achja, als we alles volgens de boekjes moeten doen he... Pff Ik vraag toch niet of een jasje veilig is ja of nee? Ik vraag om tips voor een huilende baby in de auto

één jaar geleden

Wat mij betreft mag dit topic worden gesloten !