13 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik vind overal ook verschillende dingen over terug. Bij mij doet ze in de ochtend 2 hazeslaapjes van 30 tot 45 min. En einde middag ook: die gaan in het licht. Het lange slaapje begin vd middag ( a 2/ 2.5 uur ) gaat in het donker.

3 jaar geleden

Reactie op AmyRox

Ja ik vind overal ook verschillende dingen over terug. Bij mij doet ze in ...
Oh ja das ook wel slim 😊😊

3 jaar geleden

Hier gaan alle dutjes overdag op een donkere kamer. Inderdaad vanwege de aanmaak van melatonine wat nu gaat komen (9 wkn). Alle voedings- en speelmomenten zijn uiteraard wel vol in het daglicht! Wij werken toe naar: slapen = donker, wakker = licht.

3 jaar geleden

Reactie op Lot0901

Hier gaan alle dutjes overdag op een donkere kamer. Inderdaad vanwege de aa ...
Ga dat toch ook maar eens doen idd 😊

3 jaar geleden

Overdag in het licht vanaf de geboorte. Hij is nu 7 weken en slaapt goed in de nacht.

3 jaar geleden

Wij doen overdag alles in het licht, en in de nacht alles donker. Dit om een duidelijk slaapritme aan te geven. (Nachten zijn om te slapen en overdag mag je wakker worden) Nille krijgt om half 11 de laatste fles (enkel borstvoeding) en slaapt door tot half 8-8 uur en dan moet ik haar echt wakker maken.

3 jaar geleden

Als het dag/nachtritme oke is kun je ze overdag ook gewoon in het donker laten slapen. Alleen moet je je kindje volgens mij niet langer dan 3u laten slapen. Sinds ons kindje snachts goed slaapt gaan alle slaapjes hier in het donker. Overdag doet ze uit zichzelf nog alleen hazenslaapjes.

3 jaar geleden

Overdag in het licht vanaf de geboorte. Hij is nu 7 weken en slaapt goed in ...
Hier hetzelfde!

3 jaar geleden

Wij deden eerst ook overdag in het licht maar dan sliep ze dus gewoon niet in haar bedje. Nu wij het donker maken slaapt ze wel overdag in haar eigen bedje. Kijk gewoon wat voor je baby werkt😊

VRIEND

3 jaar geleden

Op deze leeftijd nog licht want meestal in de box of op een werkdag in de draagzak. Hij is een erg goede slaper☺️

3 jaar geleden

Ik heb de luxaflex op zijn kamer altijd dicht. Dag en nacht. Heel donker is het ook weer niet. Maar in de middag staat de zon erop. Dus dan is het vrij licht.

3 jaar geleden

Hier beide keren donker maar overdag is het niet al te donker dus er is wel verschil! En het werkt goed