17 Reacties

één jaar geleden

Hier bijna 10 weken.. heb precies het zelfde. 😘

één jaar geleden

Hier ook precies hetzelfde. De laatste dagen opeens 2x in de nacht daarvoor nooit gehad.. en ook hele andere tijden

één jaar geleden

Yep. Mijn zoon is vandaag 10 weken en sinds sprong 2 komt hij ineens 's nachts terwijl hij voorheen doorsliep van 23u tot 7u. Ze hebben het gewoon echt nog nodig, omdat ze zo hard groeien en ontwikkelen nu.

één jaar geleden

Ja, heel begrijpelijk ook als ze zich nu zo ontwikkelen. Trek dit na een tijdje dan weer weg?

één jaar geleden

Reactie op Mykekregting

Ja, heel begrijpelijk ook als ze zich nu zo ontwikkelen. Trek dit na een ti ...
CB zegt dat ze vanzelf weer langer gaan slapen. Dit is ook mijn eerste dus ook afwachten haha

één jaar geleden

Hier ook 8 weken. Gecorrigeerd 10. Normaal sliep ie tot 3-4 nu ineens tot 1-2?

één jaar geleden

Inmiddels heb ik het idee dat ze ook weer “zichzelf” is, had het idee dat ze wat hangeriger was de afgelopen dagen. Vannacht sliep ze ook weer tot 05.30 uur. Wellicht is deze periode voorbij en had het vooral met het sprongetje te maken.

één jaar geleden

Let ook op! De tijd word verzet, onze babys kunnen daar ook op reageren straks

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Let ook op! De tijd word verzet, onze babys kunnen daar ook op reageren str ...
Hoe dan vraag ik mij af? Baby's kunnen namelijk geen klok kijken

één jaar geleden

Reactie op Dwo92

Hoe dan vraag ik mij af? Baby's kunnen namelijk geen klok kijken
Mijne blijkbaar wel, ze kwam gewoon om 6.00 weer vanochtend. Hoopte juist dat haar ritme nu een uurtje opgeschoven zou zijn 😅

één jaar geleden

Reactie op Mliekiej

Mijne blijkbaar wel, ze kwam gewoon om 6.00 weer vanochtend. Hoopte juist d ...
Ik had dit ook vanmorgen.🥴 Wij hebben meestal rond 23.00/24.00 laatste fles en meestal kwam ze tussen half 7 en 7 uur. Het was de afgelopen dagen steeds eerder. Nu vanmorgen kwam ze 5:45 nieuwe tijd 🥴 en ik zei ook nog morgen zal ze dan weer rond half 7 nieuwe tijd komen 😝 silly me😅

één jaar geleden

Reactie op Dwo92

Hoe dan vraag ik mij af? Baby's kunnen namelijk geen klok kijken
Serieus? Mijn baby draagt al een horloge, die kent de tijden al 🥱😑

één jaar geleden

Mijn dochter is 12 weken en sliep ongeveer 2 weekjes al door van 23.00 uur tot 06.00/07.00 uur. Sinds 4 dagen komt ze ineens vanaf half 2 snachts ieder uur🤷🏼‍♀️. Snap er niks van, hebben zelfs weer een flesje geprobeerd en een uur na dat flesje ook gewoon weer wakker..

één jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Mijn dochter is 12 weken en sliep ongeveer 2 weekjes al door van 23.00 uur ...
Misschien zou het de regeldagen kunnen zijn, die zijn ook weer rond de 3 maanden?

één jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

Mijn dochter is 12 weken en sliep ongeveer 2 weekjes al door van 23.00 uur ...
Rond 12 weken zit sprong 3 ook!

één jaar geleden

Reactie op J.W.N

Serieus? Mijn baby draagt al een horloge, die kent de tijden al 🥱😑
Ik stel gewoon een vraag aan je.

één jaar geleden

Hier is het ook elke nacht anders, maar meestal drinkt ze min. 2 keer. Ik geef borstvoeding en soms zit er 2 uur tussen, soms 3 uur, soms 4 uur, idem ook overdag. Ik ben altijd wat jaloers als ik al die schema's hier op het forum zie van baby´s die mooi om de 4u eten en ´s nachts 1 keer of zelfs doorslapen 🙈