28 Reacties

3 jaar geleden

Hvid slofjes! Perfect 🥰

3 jaar geleden

Ik ben fan van de Lodger slofjes, blijven erg goed zitten!

3 jaar geleden

Wij hebben happysoks. Van die dikke, blijven goed aan😜

3 jaar geleden

Hvid slofjes! Beste ooit

3 jaar geleden

Zootjes, of voor de iets minder koude dagen doe ik nu fluffy sokken over zijn gewone sokjes heen 😊€ 2,39 45%OFF | Winter Dikke Pasgeboren Sokken Coral Fleece Warm Kids Beenwarmers Meisjes Jongens Peuter Zachte Baby Herfst Anti-Slip Kinderen plus Stuff https://a.aliexpress.com/_EHgG9Kb

3 jaar geleden

Little riots slofjes! Betaalbaar en blijven goed zitten 😄

3 jaar geleden

Hvid! Al jaren groot favoriet hier.

3 jaar geleden

Hvid inderdaad!

3 jaar geleden

Hvid lievelings iedere dag aan

3 jaar geleden

Little riots. Die zijn echt geweldig

3 jaar geleden

Hier ook elke dag HVID. Elke dag aan en elke cent waard 😍

3 jaar geleden

Erfstukjes! Gebreide slofjes, 32 jaar terug gebreid door Oma voor mij als baby. Mijn moeder heeft ze bewaard en nu heeft mijn kleine man ze aan. Toch wel heel speciaal, helemaal omdat Oma al jaren niet meer leeft. Ook nieuwe gebreide slofjes, gemaakt door de oudtante van mijn schoonzusje, onze babies schelen 6weken en ze houdt van breien.

3 jaar geleden

Ik heb van die Merino wollen slofjes. Die blijven heel goed zitten in de draagzak.

3 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Hier ook elke dag HVID. Elke dag aan en elke cent waard 😍
Welke kleur is dit? 😊

3 jaar geleden

Hirsch Natur sokken..super warm, blijven perfect zitten en veeeel goedkoper dan Hvid 😅🙄…

VRIEND

3 jaar geleden

Hvid slofjes maar heeft ook veel de wollen sokken van ziloen aan (blijft minder goed zitten maar wel lekker😅)

3 jaar geleden

Reactie op Eline90

Welke kleur is dit? 😊
Heb het even nagekeken haha. Dit is de kleur off white!😊

3 jaar geleden

Zijn die van Hvid niet te warm voor mei/juni/juli/augustus? En iemand ervaring met Lodger? Zie dat de katoenen nu maar €11 zijn. Warm genoeg?

3 jaar geleden

Hier de slofjes van noppies. Zitten perfect en vallen niet uit. Lijken op de Hvid slofjes maar dan goedkoper ;)

3 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Zijn die van Hvid niet te warm voor mei/juni/juli/augustus? En iemand ervar ...
Ik heb slofjes van Lodger van katoen. Hier gaan ze niet uit en ik vind ze prima voor voorjaar/ zomer.