Ik heb een luma badje en een luma badzitje
Alleen nu schiet het zitje iedere keer los van het badje waardoor ik het super eng vind als mn dochter in dat zitje zit
Hebben nog meer daar problemen mee of heeft iemand de oplossing?
Heeey, ik heb precies hetzelfde probleem. Mijn kleine is nu ruim 5 kilo en ondanks dat het zitje losschiet van de bodem, blijft hij door het gewicht er prima op liggen. Dus ik laat hem soms een beetje erop drijven, ben er toch constant bij natuurlijk.
Hier ook 😅 toevallig ook een Luma badje en zitje. Het helpt wel vaker als ik een klein laagje water in het badje doe, het zitje vast "duw" en dan pas het badje verder laat vollopen.
Wij hebben het ook haha. Ik duw heel hard op het zitje als het badje gevuld is en soms wil het dan weleens vacuüm zuigen. En anders blijft hij wel op de bodem zitten als onze dochter van bijna 7 kilo erop ligt haha
Dat ding nooit gebruikt! Gewoon baby vasthouden☺️. Lijkt me eng om kindje d ...
Hydrofiele doek erop en dan baby erop, blijven ze goed op hun plek liggen! Onze dochter raakte steeds in paniek na een minuut of 3 in het water als we haar vasthielden en sinds we dit zitje gebruiken houdt ze ervan om in bad te gaan. Ze chillt m rustig met een badspeeltje terwijl ik haar was. Klein spa momentje zo!
Ook gehad!!! Vervelend!! Bij mijn eerste opgegeven en nooit gebruikt maar bij mijn tweede wil het wel lukken. Eerst het badje vochtig maken, dan net voor de rand (naast de dop) aandrukken en dan t badje pas vullen. Dit werkt hier wel!