20 Reacties

2 jaar geleden

Bakfiets.nl! Ideaal ding :)

2 jaar geleden

Hier de gazelle makki! Echt perfect
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij zijn super blij met de Urban Arrow! De maxi cosi mag er vanaf morgen in, maar geloof dat je nog wel echt rustig aan moet doen vanwege het nekje en het gehobbel. Ik hoor graag ervaringen van ouders met baby's die al gefietst hebben met hun kleintje.

2 jaar geleden

Ik fiets al een tijdje met haar in de bakfiets. Ze heeft al vrij sterke nek. Ze slaapt altijd heerlijk

VRIEND

2 jaar geleden

Lovens bakfiets. Peuter en autostoel passen erin🤗.

2 jaar geleden

Wij hebben de Urban Arrow gekocht, ideaal!

2 jaar geleden

Wij hebben ook de urban arrow. Vonden we het lekkerst fietsen. Peuter en baby in maxicosi passen er makkelijk in. Rustig fietsen voor de kleine, maar dat gaat super goed. Ze slaapt altijd heerlijk! Zou je zeker aanraden bii een fietsenwinkel naar binnen te stappen en verschillende te proberen!

2 jaar geleden

Reactie op Karianne81

Ik fiets al een tijdje met haar in de bakfiets. Ze heeft al vrij sterke nek ...
Ik heb trouwens de gewone van bakfiets.nl

2 jaar geleden

Reactie op Mikila

Bakfiets.nl! Ideaal ding :)
Bedankt voor de tip. Is het een 2 of 3 wieler en heb je eerst verschillende getest of direct voor die gegaan ?

2 jaar geleden

Reactie op Wicky2

Wij hebben ook de urban arrow. Vonden we het lekkerst fietsen. Peuter en ba ...
Ja waar ik woon zijn er niet veel Fiets winkels die elektrische bakfietsen verkopen dus zal eens dagje erop uit moeten denk ik. Is de fiets die jij heb 2 of 3 Wieler en weke heb jij nog meer getest
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Reactie op DeniseD

Lovens bakfiets. Peuter en autostoel passen erin🤗.
Bedankt voor je reactie is het een 2 of 3 wieler en heb jij er meerdere getest of direct voor deze gegaan ?

2 jaar geleden

Reactie op Moos91

Hier de gazelle makki! Echt perfect
Die heb ik al vaak voorbij zien komen. Bedankt voor je reactie. Was jij direct voor die gegaan of meerdere getest en heb je 2 of 3 wieler

2 jaar geleden

Reactie op Karianne81

Ik fiets al een tijdje met haar in de bakfiets. Ze heeft al vrij sterke nek ...
O ja mijn zoontje kan ook al Goed zijn hoofdje rechtop houden. Maar ik snap natuurlijk dat ik niet over een mountainbike terrein moet gaan fietsen haha. Heb jij 2 of 3 wieler

2 jaar geleden

Reactie op mocij

Die heb ik al vaak voorbij zien komen. Bedankt voor je reactie. Was jij dir ...
Ik heb een twee wieler. Vind ik wat wendbaarder

2 jaar geleden

Ik heb vandaag toevallig een lovens gekocht. Is een 2wieler. Vond hem echt heerlijk fietsen. Kan hem volgende week al ophalen 🥳

2 jaar geleden

Reactie op mocij

Die heb ik al vaak voorbij zien komen. Bedankt voor je reactie. Was jij dir ...
Nee wij hebben er meer getest! Het is een tweewieler (veel wendbaarder en ook makkelijker in de bochten). We hebben uiteindelijk voor de makki ipv de urban arrow gekozen omdat de gazelle wel vering in het voorwiel heeft! We fietsen al regelmatig met onze kleine in de maxicosi en onze dochter gewoon op het bankje :). Hij vindt het geweldig!

2 jaar geleden

Wij hebben een 2e hands babboe e-city Mountain en die is top, past bankje in voor 2 kids en maxi cosi! Als ze groter is kun je er ook zo'n peuterzitje in plaatsen, op het bankje.

2 jaar geleden

Pas vanaf drie maanden mogen ze in de bakfiets. Dus meteen gaat niet lukken..

2 jaar geleden

Wij hebben een babboe curve-e. Dit is een 3-wieler. Ik vind de stabiliteit hiervan met name met stilstaan/langzaam fietsen veel prettiger. Hij is inderdaad wat minder wendbaar, maar wij hebben hier eigenlijk geen kleine straatjes en als ik moet keren bij school is het heel gemakkelijk om gewoon het achterwiel op te tillen en zo te draaien. Het is in het begin even wennen met fietsen, met name in de bochten, maar na 2x fietsen was ik hier niet meer mee bezig. Wij hebben de fiets nu 6 jaar. Ik heb het idee dat er destijds iets minder keus was in bakfietsen, dus weet niet of ik nu niet voor een ander merk/model was gegaan. De negatieve berichten over babboe herken ik zelf niet. Wij hebben nu na 6 jaar een losse spaak in de fiets en ik had binnen een dag de informatie van de klantenservice die ik nodig had. Buiten vorig een keer alle banden vervangen vanwege slijtage hebben wij nog geen defecten gehad. Sinds 3 maanden nemen wij de jongste mee met de bakfiets en ze vindt het fantastisch. Bij onze middelste hebben we 5 jaar geleden gekozen voor een babyschaal (neemt minder plek in), maar ik vind de maxicosi toch echt beter ondersteunen. De oudste 2 kinderen kunnen nog gewoon op het bankje zitten (al is het qua beenruimte krap, maar ze zijn inmiddels ook 5 en 7).

2 jaar geleden

Carqon Cruise hier vergeleken met urban arrow en vooral vanwege hoe scherp je kunt sturen/draaicirkel voor Carqon gekozen. Erg blij mee!