13 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou toch even bellen met de verloskundige, hoeft niks te zijn maar een hele strakke band om je buik zal ik toch even bellen..

3 jaar geleden

Bij strakke band gevoel altijd de verloskundige bellen! Het kan zijn dat je een te hoge bloeddruk hebt.

3 jaar geleden

Bel je verloskundige! Kan een symptoom zijn van (beginnende) zwangerschapsvergiftiging

3 jaar geleden

Direct bellen, kan pre eclampsie of Hellp syndroom zijn.

3 jaar geleden

Zoals allen hierboven bij gevoel van een band altijd METEEN bellen. Kan idd serieus zijn. Heb je gebeld? Wat zei de verloskundige?

3 jaar geleden

Gisteren trok t uit eindelijk wel wat meer weg, vanochtend helaas weer t zelfde gevoel... ik heb zo toevallig intake van de kraamhulp en daarna ga ik gelijk bellen..

3 jaar geleden

Ja ik had het ook twee weken terug (ben nu 29 weken) en nu soms nog.. Het begon bij mij tijdens een hevige verkoudheid. Ik ben 2x onderzocht in het ziekenhuis en geen zwangerschapsvergiftiging of hellp gelukkig. Ik merk dat het erger wordt als ik veel heb gegeten, alsof de organen in mn bovenbuik dan niet meer ‘passen’.. Ik zou voor de zekerheid wel even bellen met je verloskundige, bloeddruk en urine kunnen ze heel snel checken en is een goede indicatie of het iets ernstigs is of niet..

3 jaar geleden

Ik dacht dat het erbij hoorde, door dit topic gisteren gemeld bij mijn verloskundige en moet nu vanmorgen weer terug voor een 2e urine controle ivm eiwitten in mijn urine gisteren😣 Ik hoop dat het een storm in een glas water is.. maar toch even spannend straks Doordat mijn bloeddruk elke keer erg laag is willen ze eerst extra mijn urine controleren.

3 jaar geleden

Reactie op Lot4

Ik dacht dat het erbij hoorde, door dit topic gisteren gemeld bij mijn verl ...
En heb je al iets meer gehoord? Hoop dat het allemaal meevalt🤞🏻

3 jaar geleden

Ik moest gisteren toch langs komen, gelukkig was m'n urine schoon genoeg, bloeddruk wel iets hoog. Daar moet ik volgende week voor terug komen. Alleen m'n baarmoedermond is weer een stukje korter... ze weten verder niet wat er is. Enigste wat ik weet is dat ik super veel pijn heb😅

3 jaar geleden

Reactie op Yvetteeee

En heb je al iets meer gehoord? Hoop dat het allemaal meevalt🤞🏻
Ik heb klachten die bij HELLP passen.. maar niet alles klopt om dat te hebben. Nu naar het ziekenhuis verwezen (na overleg met de gynaecoloog) om bloed te prikken en het uit te sluiten. Nog even spannend 😣

3 jaar geleden

Reactie op Lot4

Ik heb klachten die bij HELLP passen.. maar niet alles klopt om dat te hebb ...
Bij mij klopte toen de tijd ook niet alles, maar ik had het wel. Heel veel succes en sterkte 💪

3 jaar geleden

Reactie op SUUSyq

Bij mij klopte toen de tijd ook niet alles, maar ik had het wel. Heel veel ...
Thanks! Gelukkig net thuis en alles blijkt goed te zijn 😅 kunnen we nu weer rustig van de zwangerschap genieten 😊