121 Reacties

één jaar geleden

Onze Lieve Rosie is vannacht geboren om 01:49 uur middels een spoed keizersnede. Het was een hele pittige bevalling. Ze weegt 3805 gram. 🤩

één jaar geleden

Reactie op Kxoxo

Onze Lieve Rosie is vannacht geboren om 01:49 uur middels een spoed keizers ...
Veel succes met het herstel

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Veel succes met het herstel
Dankjewel!

één jaar geleden

Reactie op Kxoxo

Onze Lieve Rosie is vannacht geboren om 01:49 uur middels een spoed keizers ...
Hoe gaat het nu met je/jullie? ☺️

één jaar geleden

Reactie op Kxoxo

Onze Lieve Rosie is vannacht geboren om 01:49 uur middels een spoed keizers ...
Gefeliciteerd! Wat een prachtige naam

één jaar geleden

Reactie op Soof33!

Hoe gaat het nu met je/jullie? ☺️
Lief dat je het vraagt!. Het gaat heel goed met haar🩷. Ik heb nog even een lange weg te gaan. Veel bloed verloren en mentaal een tik gehad maar ook dat komt allemaal goed. Ik geniet enorm van haar🤩

één jaar geleden

Reactie op miek95

Gefeliciteerd! Wat een prachtige naam
Ah dankjewel!🌹

één jaar geleden

Onze dochter Myla Novy-Mae is vanmiddag geboren op 2e kerstdag om 13:11🥰. Ze is geboren met een termijn van 35+2 na spontaan gebroken vliezen en doet het super! Ze hoeft niet in de couveuse en heeft meteen een goede start gemaakt, tis een hele gezonde dame❤️ Ze weegt 2682 gram🤭

één jaar geleden

Reactie op Chellie22

Onze dochter Myla Novy-Mae is vanmiddag geboren op 2e kerstdag om 13:11🥰. ...
Geficiteerd zeg

één jaar geleden

Onze kleine meid Larissa is afgelopen nacht om 2 uur geboren binnen 40 minuten zonder verloskundige! Ik ben staand bevallen en mijn man heeft haar opgevangen nog in haar vruchtzak (helemaal intact). Het was erg intens maar zo bijzonder om het echt met zijn 2 te doen. Nu lekker bijkomen met zijn allen😊. Ik was 39+2 zwanger en ze weegt 3180 gram. Voor ons een heel stukje kleiner dan haar grote broer was😅

één jaar geleden

Reactie op Chantal000

Onze kleine meid Larissa is afgelopen nacht om 2 uur geboren binnen 40 minu ...
Wauw dat is nog eens een bijzonder verhaal! Gefeliciteerd en wat een leuke naam 🥰

één jaar geleden

Reactie op Chantal000

Onze kleine meid Larissa is afgelopen nacht om 2 uur geboren binnen 40 minu ...
Whooow......🧡💚

één jaar geleden

Reactie op Chantal000

Onze kleine meid Larissa is afgelopen nacht om 2 uur geboren binnen 40 minu ...
Heeel bijzonder!🥰 Gefeliciteerd 🌺

één jaar geleden

Reactie op Chantal000

Onze kleine meid Larissa is afgelopen nacht om 2 uur geboren binnen 40 minu ...
Heel bijzonder verhaal! Wauw 🥰

één jaar geleden

Vandaag om 13u37 is ons klein sterk mannetje raeven geboren hij is 42.5cm en 1kg870 was de 3de bevalling ingeleid maar de zwaarste en pijnlijkste

één jaar geleden

Reactie op Emmely 29

Vandaag om 13u37 is ons klein sterk mannetje raeven geboren hij is 42.5cm e ...
Gefeliciteerd, wat een avontuur hopelijk heeft hij een fijne start en gaat hij lekker groeien de komende tijd 🧡💚

één jaar geleden

Reactie op Miertje08

Gefeliciteerd, wat een avontuur hopelijk heeft hij een fijne start en gaat ...
Ja hoor geeft enkel een infuus voor de suiker voor de rest doet hij alles alleen

één jaar geleden

Gisteren bevallen voor ons derde kindje, Arthur! Erg snelle bevalling gehad. Mijn vliezen braken om 15.30 uur en om 15.55 uur werd hij al geboren. Zowel papa als de verloskundige waren nét op tijd, doordat we al wel ingecalculeerd hadden dat het zo snel zou gaan. Ik heb hem zelf mogen aanpakken bij de geboorte en dat is toch wel echt heel gaaf om te doen.. Geboren met 38 weken precies, een lengte van 49 cm en een gewicht van 3605. Hij doet het voorbeeldig!

één jaar geleden

onze dochter is met 38 weken precies geboren op 21-12-2022 om 21:05. mijn vliezen waren snachts al gebroken en zou 24 uur later ingeleid worden ivm infectie gevaar. ik begon om 4 uur wat onregelmatige weeen te krijgen en moest echt nog even wat halen voor het eerste kerstdiner halen van mijn zoontje... dus ik stond in de c&a met weeen( gelukkig kunnen halen wat ik zocht, kind blij ik ook blij) 15 min later was ik thuis en ben k onder de diuche gaan staan om mezelf alvast op te frissen voor k werd opgehaald. we hebben mn zoontje weg gebracht en zijn naar het ziekenhuis gegeaan dit duurde allemaal eventjes. ik kwam binnen met 5 cm.... 1.5 uur later nog steeds 5 cm en ik vroeg om een ruggen prik omdqt ik in een weeenstorm belandde. ruggenprik 2x moeten zetten omdat ze er niet doorheen kwam... na dat alles eindelijk zat is er 5 min later gekeken door de frequentie en intensiteit van de weeen en bleek 8 cm te hebben😬 de verpleegkundige moest alles nog klaar zetten haha de anesthesiologist zei niet veel meer voor me te kunnen doen en dat we echt nog 15 min moesten wachten tot het werkte.... 5min later voelde ik een druk en riep ze dat ze handschoenen nodig had omdat ze er aankwam. ik heb haar zelf aanmogen pakken. ze is volledig gezond geboren met wen gewicht van 3305 gram

één jaar geleden

Met 39 weken ben ik ingeleid door middel van ballon en vliezen breken. Ik heb gevraagd te wachten met de wee opwekkers en een kwartier later begonnen de weeen. Weeen eerst dansend opgevangen, daarna tens (dikke aanrader) en laatste uurtje in bad. Na 3,5u werd ons zoontje geboren. Ik zat op handen en knieën en heb hem er uit geademd en gebrult. VK bleef maar roepen adem inhouden en geen geluid maken. Maar als je je mond ontspant, ontspant de onderkant ook en kan je ook goed persen. Inleiden kan dus ook een hele fijne ervaring zijn! Luister naar je gevoel en bewaak je grenzen. Heel veel sterkte en succes aan alle mama’s die in januari gaan bevallen!