10 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken de billendoekjes sensitive van Kruidvat voor ons dochtertje en zijn daar heel tevreden van.

3 jaar geleden

Wij gebruiken alles door elkaar, meestal trekpleister op kruitvat de water doekjes. Maar vind die van zwitsal ook heel fijn(maar vaak erg duur) Ik ga ook zeker een poging doen om in te slaan, als ik jet niet vergeet 馃槄

3 jaar geleden

Wij hebben de doekjes op waterbasis van kruidvat!!

3 jaar geleden

Waterdoekjes van kruidvat. Sinds we zijn overgestapt van zwitsal sensitive naar de waterdoekjes van kruidvat zijn de rode billetjes zo weg. Plus je kan ze ook voor de handjes en het gezicht gebruiken.

3 jaar geleden

Zwitsal Billendoekjes vind icm met babypipi of -kaka vreselijk ruiken. Hier worden ook enkel degene op waterbasis gebruikt.

3 jaar geleden

Sensitive van Kruidvat zijn erg fijn 馃憣馃徎

3 jaar geleden

Geen ervaring met Kruidvat doekjes. Ik gebruik Etos sensitive, hebben regelmatig goede aanbiedingen. In 3 jaar tijd geen luiereczeem etc bij m'n dochter gehad

3 jaar geleden

Reactie op LiseloreO

Geen ervaring met Kruidvat doekjes. Ik gebruik Etos sensitive, hebben regel ...
Precies ik ook niet! Gebruik ze al jaren bij beide kinderen. De derde gaat ook niks anders dan die van de etos gebruiken. Ik vind vaak de andere doekjes ook te waterig. Die van de etos is voor mij echt perfect.

3 jaar geleden

Gebruik zowel de sensitive als de lotion doekjes en vind beide prima 馃槉