11 Reacties

2 jaar geleden
Heb je enig idee waar de bult vandaan komt? Op iets hards gelegen? Gestoten? Als dat zo is, heb je waarschijnlijk meteen een verklaring.
Blijf je je zorgen maken en maak je je zo’n zorgen dat je niet tot maandag kan wachten, zou ik gewoon even de huisartsenpost bellen. Ik zou dat dan ook gewoon nu doen, want je belt hoe dan ook buiten reguliere huisartsuren en het scheelt jou waarschijnlijk een slapeloze nacht!

2 jaar geleden
Heb je enig idee waar de bult vandaan komt? Op iets hards gelegen? Gestoten ...
Nee niet gestoten. Als ik erop druk doet het haar ook geen pijn

2 jaar geleden
Ik zie niet zo goed waar het precies op de rug zit, maar zou het kunnen dat het in het midden zit op de ruggengraat?
Is misschien ook op de leeftijd dat ze aan het leren rollen is? Dat ze de rug bol maakt en dan naar links of rechts rolt? Ik had laatst mijn zoontje op een kleed gelegd en hij was zo aan het spelen, op een gegeven moment zag ik dat hij zijn bijtringetje onder z’n rug had gekregen haha! Misschien is ze daar per ongeluk overheen gerold en is het gaan irriteren? Ik weet niet of het daarvan blauw kan worden, ze hebben nog een teer huidje natuurlijk. En anders gewoon de hap bellen! Liever te vaak dan te weinig en misschien hebben ze je zo gerustgesteld! 🥰

2 jaar geleden
Net bij de weekend huisartsenpost geweest. Ze kon niet zeggen wat het was maar gaf aan dat de kans het grootst was op vetbult of blauwe plek (hoe dan 🥹). Ik mag maandag een echo laten maken om het zeker te weten. Ze zei dat ik me geen zorgen moest maken. Deed ik wel natuurlijk. Vooral als je googled kom je de meest erge dingen tegen. Ik voel me 10 jaar ouder nu. 😉

2 jaar geleden
Net bij de weekend huisartsenpost geweest. Ze kon niet zeggen wat het was m ...
Goed dat je toch even hebt gebeld! Fijn dat je maandag al terecht kan! Hopelijk heeft je kleintje er geen last van! Ben wel benieuwd wat ze maandag zeggen, als je het wil delen, laat je het ons dan weten? 🤗

2 jaar geleden
Reactie op JustMie
Hoe is het gegaan?
Ik moest toch nog even naar eigen huisarts voordat die verwijzing wou geven voor echo. Ook deze huisarts vond het niks voorstellen ook al wist ie niet 100% wat het was (vetbultje of kluwen bloedvaatjes) beiden niet ernstig en komen vaak voor. Over twee weken pas de echo. Ook als ze weten wat het is dan doen E ook niks want het is niks ernstigs 😇 puur esthetisch