19 Reacties

2 jaar geleden

Ik had hetzelfde! Eerste keer niks aan de hand, tweede keer (de week erop) wel bloedverlies erna. Ben ook benieuwd naar de reacties 😄

2 jaar geleden

Persoonlijk zou ik je lichaam meer rust gunnen als je zeker weet dat het door de seks komt

2 jaar geleden

Reactie op luvmybaby

Ik had hetzelfde! Eerste keer niks aan de hand, tweede keer (de week erop) ...
Ja is toch gek eigenlijk! Terwijl er tijdens niks aan de hand is🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Vanaf wanneer hadden jullie voor de eerste keer seks? Ben nu 3 weken pp en wij zijn erg toe aan seks… ben wel uitgescheurd maar mij hecthingen zijn als het goed is allemaal opgelost. Ik bloed weinig tot niet meer ( bruinig ) vanaf wanneer mag het weer en zijn er tips voor de eerste keer?

2 jaar geleden

Reactie op Jillanna123

Vanaf wanneer hadden jullie voor de eerste keer seks? Ben nu 3 weken pp en ...
Mijn verloskundige heeft me op het hart gedrukt te wachten tot al het vloeien écht gestopt is en het liefst te wachten tot 6 weken. Dan zijn alle wonden helemaal geheeld. Doe je dat niet, heb je een kans op een infectie omdat er toch open wonden zijn. Ik was er na een week eigenlijk wel weer aan toe 🙈 maar ik wacht toch wijselijk af tot na 6 weken. Ik heb gister bv weer gevloeid nadat het een paar weekjes amper vloeide.

2 jaar geleden

Reactie op Ilonavankessel

Mijn verloskundige heeft me op het hart gedrukt te wachten tot al het vloei ...
Oh ja begrijpelijk dan dacht dat het vloeien voorbij was dus niet😫😫

2 jaar geleden

Reactie op Jillanna123

Oh ja begrijpelijk dan dacht dat het vloeien voorbij was dus niet😫😫
Balen he! Ja dat vloeien kan dus ineens weer opzetten 🙄

2 jaar geleden

Reactie op Jillanna123

Vanaf wanneer hadden jullie voor de eerste keer seks? Ben nu 3 weken pp en ...
Wij hebben het met 4 weken een keer geprobeerd! Maar doordat ik was uitgescheurd lukte dit nog niet. Maar ik was wel gestopt met vloeien die voorwaarde had ik mijzelf wel gesteld. En heb eigenlijk maar 1 tip en dat is gebruik glijmiddel. Je moet echt weer even een beetje wennen aan elkaar😌

2 jaar geleden

Ik las dit toevallig, heel normaal dus 😊 https://www.mamaliefde.nl/eerste ...
Had dit artikel inderdaad ook gelezen maar ik heb meer het gevoel dat het echt vanuit mn baarmoeder komt dan dat het een vaginaal haarscheurtjes is dus weet het niet zo goed. Daar staat ook wel dat als dat zo is je beter een huisarts kan raadplegen dus misschien dat maar doen😅

2 jaar geleden

Reactie op rmd02

Had dit artikel inderdaad ook gelezen maar ik heb meer het gevoel dat het e ...
Ja das waar..het kan ook nooit kwaad het eens na te laten kijken als je twijfelt 😊😊 succes..laat je het weten als je bent geweest? 😘

2 jaar geleden

Reactie op rmd02

Ja is toch gek eigenlijk! Terwijl er tijdens niks aan de hand is🤷🏼‍♀️
Klopt! Had jij een natuurlijke bevalling of een keizersnede? Maar jij bent dus wel al ongesteld geweest… ik niet. Ik dacht dus bijna dat het een innestelingsbloeding was, door die week ervoor…

2 jaar geleden

Reactie op luvmybaby

Klopt! Had jij een natuurlijke bevalling of een keizersnede? Maar jij bent ...
Ik heb een natuurlijke bevalling gehad en werd in week 5-6 na de bevalling ongesteld al… had toch gehoopt dat t iets langer weg zou blijven.. Jaa ooh even schrikken dan wel he🙈

2 jaar geleden

Ja das waar..het kan ook nooit kwaad het eens na te laten kijken als je twi ...
Ja zal morgen eens bellen als het dan nog niet over is dan laat ik het wel weten.😊

2 jaar geleden

Ja das waar..het kan ook nooit kwaad het eens na te laten kijken als je twi ...
Ik heb vanmorgen even gebeld omdat ieder lichaam anders is hoeft het niet uit te maken en hoort het er een beetje bij zeiden ze. Stel dat t echt stinkend bloedverlies is of een raare kleur dan moet je wel altijd aan de bel trekken zij ze!

2 jaar geleden

Reactie op rmd02

Ik heb vanmorgen even gebeld omdat ieder lichaam anders is hoeft het niet u ...
Ah fijn dat je gerustgesteld bent door de arts en dat je het weer deelt met ons. Dankjewel 😊 Scheelt weer zorgen

6 maanden geleden

Reactie op luvmybaby

Is de bloeding daarna wel gestopt? Ik heb dit ook gehad vandaag en ik ben bang dat ik altijd zal bloeden tijdens het vrijeen en dit nooit over zou gaan! Of dat ik gescheurd ben

6 maanden geleden

Reactie op luvmybaby

Is het daarna gestopt?

6 maanden geleden

Reactie op GeestigeBeuk348443

Is de bloeding daarna wel gestopt? Ik heb dit ook gehad vandaag en ik ben b ...
Ik had dit na de geboorte van m’n dochter ook de eerste 2/3x maar daarna niet meer. Echt flinke druppels bloed waren het die langs mn been liepen