7 Reacties

3 jaar geleden

Tijdens t plassen water op sproeien met een Peri bottle of Spa flesje

3 jaar geleden

Geen ervaring mee🙊 maar heb je het zelf al is bekeken van onderen? Mij werd het afgeraden omdat het er gesloopt uit zou zien. Maar ben blij dat ik het gedaan heb, zo heb ik kunnen zien waar er hechtingen zaten. (Heb er maar 3 gehad) wel is mij verteld dat het plassen kan aanvoelen als een schaafwond wat je schoonmaakt met jodium (branden en prikken)

3 jaar geleden

Dat hebben veel vrouwen je kan beste blijven spoelen tegelijkertijd met plassen. Laat het daar beneden goed luchten elke dag en misschien een tipje witch hazel spray (zonder alcohol) daar spuiten. Helpt tegen wondjes en blauwe plekken etc. Als het ook na het plassen pijn doet zou je wel ff moeten laten na checken. Kijk ook af en toe via een spiegeltje of alles goed eruitziet down there😁

3 jaar geleden

Mischien heb je een blaasonsteking te pakken ik heb zelf geen hechtingen van onder want ik had een keizersnee maar daarna ook een blaasonsteking gekregen en dat deed erg zeer met plassen of het zijn indd je hechtingen dan raden ze indd spoelen tegelijk met plassen aan

3 jaar geleden

Ik heb ook hechtingen gehad. Ook branderig gevoel tijdens het plassen. Dit ging na ongeveer 2 weken over. Goed spoelen met een peri bottle. Dat verlicht de pijn enigszins.

3 jaar geleden

Ik zou laten controleren op een blaasontsteking via de huisarts

3 jaar geleden

Dat had of ik ook week 1,5 na mijn bevalling bleek bij mij blaasontsteking te zijn. Raad je aan ff langs huisarts te gaan