28 Reacties

2 jaar geleden

Ik doe ook vaak vegan smeerworst op zn boterham

2 jaar geleden

Ik geef hier ook zuivelspread light. Vind ze heerlijk! Volgens het voedingscentrum is het niet de beste keuze, maar ik wil ook dat ze aan smaken went en niet dat ik een kind krijg wat niks lust, omdat ze het de eerste jaren niet 'mochten' eten!😊

2 jaar geleden

Wij doen ook vaak klein beetje fruithap op de boterham. Hij vind het heerlijk.

2 jaar geleden

Meestal gewoon roomboter. Soms met wat pindakaas, maar dat is vooral om haar aan pinda’s te laten wennen. En soms met avocado. Groot succes hier!

2 jaar geleden

De DM in Duitsland heeft trouwens best een groot assortiment aan groentespreads mocht je in de buurt van de grens wonen. Mijn oudste kinderen vinden de ‘streichcreme toskana’ erg lekker. De jongste geef ik deze nog niet, omdat ze haar brood nu prima vindt en in het toch wel veel zout vindt (1,2gr per 100gr) tegenover gewoon puur fruit of groente

2 jaar geleden

Ik heb afgelopen week een keer kipfilet gedaan. Vond ze heerlijk!

2 jaar geleden

Reactie op Salaz

Ik doe ook vaak vegan smeerworst op zn boterham
Welke geef je dan? Zit daar niet veel zout in? 🙈

2 jaar geleden

Hier boter , pindakaas , jam met de minste suiker en heel af en toe in het weekend pasta

2 jaar geleden

Reactie op Elodi91

Welke geef je dan? Zit daar niet veel zout in? 🙈
Zit wel relatief veel zout in, maar ik denk dat als je verder geen gekke dingen aanbiedt dit best een keer kan! Wij hadden op mijn werk in de kinderopvang die van Kips of Garden Gourmet😊

2 jaar geleden

Jam ( eigenlijk fruitspread) doe ik al best lang. Afwisselend met pindakaas. Verder hebben ze nog niks nodig werd mij vertelt.

2 jaar geleden

Wij boter, avocado of banaan..

2 jaar geleden

Smeerkaas, smeerworst, huttenkaas.

2 jaar geleden

Reactie op Kiim93

Ik geef hier ook zuivelspread light. Vind ze heerlijk! Volgens het voedings ...
Mag ik vragen waarom het niet de beste keuze is? Op de opvang geven ze ook zuivelspread natural (AH huismerk) op brood.

2 jaar geleden

De mijne is gek op light zuivelspread

2 jaar geleden

Ghee, pindakaas, witte amandelpasta, geprakte pruim (zonder vel) of gewoon droge boterham gaat er ook goed in

2 jaar geleden

Boter, appelstroop, smeerworst of smeerkaas.

2 jaar geleden

Ebru kids smeerkaas mag vanaf 8 maanden met 52% minderzout

2 jaar geleden

Vegetarische paté, boter, pindakaas, zuiveldpread, smeerworst, jam

2 jaar geleden

Tot nu toe dit geprobeerd: appelstroop, pindakaas en jam

2 jaar geleden

Spread van de kleine keuken. Kun je kopen bij de ap. Hij vindt het geweldig!