12 Reacties
3 jaar geleden
Ik zelf zal het niet doen het is zo en zo teveel prikkels voor de kleine meid en hun kunnen het niet aan geven en wat je zelf betreft je kan je grenzen. In mij geval zal ik gaan
3 jaar geleden
Ik had het zelf qua prikkels slecht getrokken sowieso. Hormonen herstel
En weinig slaap combinatie 馃ス
3 jaar geleden
Ik zou thuisblijven. Maar dan nog het meest voor mezelf, bij de oudste ben ik vrij snel weer alles gaan doen en ben daarbij ongemerkt te vaak over mijn eigen grenzen heen gegaan.
Het is namelijk niet alleen de receptie maar ook de reis, het klaarmaken van jezelf en de baby en er zullen veel mensen toch even willen gluren bij de baby ed.
3 jaar geleden
Hoe belangrijk is deze persoon voor jou? Als het antwoord is belangrijk dan zou ik wel gaan. Evt de baby bij oppas brengen en anders meenemen. En dan 1-2u gaan
3 jaar geleden
Lastig idd. Ik zou kijken op de dag hoe jij je voelt. Hoe belangrijk is deze persoon voor je? Als het heel belangrijk is zou ik proberen te gaan. Maar ik denk dat diegene het ook zal begrijpen als je er niet bent.
Maar gaat zowel voor jou als je baby veel prikkels zijn. Zou de baby de rest van de dag ook zo prikkel arm als mogelijk laten zijn. Idem voor jou.
Een andere optie is een live verbinding maken met iemand zodat je er op afstand toch nog bij bent?
3 jaar geleden
Dank jullie wel allemaal.
Ik had inderdaad al bedacht om even te kijken hoe de dag vandaag gaat met ons beide. Ik heb de bruid 2 dagen terug nog gezien en ze begrijpt het volkomen als we niet komen.
Morgen hebben we ook lekker niets op de agenda staan, dus als we gaan dan hebben we lekker rust.
Ik ga het gewoon even aankijken vandaag.
Mijn man heeft de nacht gedaan vannacht dus ik heb best goed geslapen en ga vandaag echt rustig aan doen verder.
Ik merk dat ik veel te veel doe....gister grootste deel van de badkamer schoongemaakt馃槉
En dus veel te snel over mijn grenzen heen ga.
Dank jullie wel allemaal
3 jaar geleden
Ik zou gaan. Kleine lekker geborgen in de kinderwagen en jij onder de mensen. Voorproefje van hoe het leven er uit gaat zien. En wordt het te veel; abandon ship! Met die laatste ga ik vol zelfvertrouwen boodschappen doen met 2 kindjes, als het moet laat ik de winkelwagen gewoon achter en vertrek weer 馃槀
3 jaar geleden
Ik zou t doen! Wat is t ergste dat kan gebeuren? Als t echt niet gaat, ga je gewoon馃榿