10 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind dat ook lastig, bij buitenspelen lijkt het wel of we haar hoe dan ook na die tijd in bad moeten doen. Ze wordt er zo vies van, echt irritant haha. Ik wil haar niet elke dag in bad doen ivm haar droge huid. Met dit warme weer is een watertafel in de tuin wel leuk en niet zo vies als een zandbak! Maar zandbak vindt ze hier echt geweldig dus doe ik hooguit 1 à 2x per week. Verder kan ze ook leuk spelen bij mijn ouders in de tuin, ze hebben daar veel gras waar ze dan een beetje rondkruipt en ontdekt. Verder gewoon samen op de fiets naar het dorp ofzo.

2 jaar geleden

Ik volg even, vertik het ook om.een zandbak te halen🤦‍♀️

2 jaar geleden

Speelhuisje van Smoby (tweedehands) en wat servies. Verder een kleine bal. Dolle pret

2 jaar geleden

Hier wordt veel gespeeld met de loopauto, bal, ijsjesset in combi met water of zand. En wij hebben kleine glijbaan waar hij sinds kort zelf op en af kan en auto's vanaf laat rijden.

2 jaar geleden

Heb een watertafel en een waterglijbaan zwembadje dus die vermaakt zich met dit lekkere weer, stoepkrijtjes in de tuin, bal spelen, zandbak wel want die vind ze erg leuk.. wel elke dag douchen maar goed op een dag is deze fase voorbij🤣

2 jaar geleden

Wij gaan binnenkort verhuizen dus wou mezelf niet teveel zooi op de hals halen, we hebben een grasmaaiertje, wat kinder tuin gereedschap met een kruiwagen en een zwembadje met gewoon wat bekertjes en bad speelgoed. Ook heb ik vandaag nog een soort sproeier voor in de tuin gekocht bij de Action.

vorig jaar

Wij hebben een watertafel (piratenboot little tikes), glijbaan en speelhuis van smoby. Verder loopfietsjes, ringen

vorig jaar

Wij hebben een zandbak en een watertafel van 2steps. Verder een fietsje, bal, stoepkrijt. Hij heeft ook graag de planten water met zn eigen gieter. Nu ook een zwembad op staan.

vorig jaar

Ik heb een kleine improvisatie zandbak. Neemt niet zoveel ruimte in en je kunt het zand makkelijk eens vervangen.

vorig jaar

Hier speelt hij graag met de zandbak, auto's, voetbal, schommelen, de waterbaan van aquaplay is een grote hit! Verder willen we nog graag een groot krijtbord maken en deze aan de schutting bevestigen zodat hij daar op kan stoepkrijten.