Iemand die een idee heeft wat dit is? Valt mij nu sinds een paar dagen best op als hij in bad zit en zijn haar dus helemaal nat is. Rechts iets dikker dan links. Maar naar mijn idee heeft hij het al veel langer alleen valt het nu meer op ofzo. Heeft rechts een lichte schuine afplatting gehad dus wellicht speelt dat mee, geen idee. Je ziet het niet altijd alleen als hij zijn hoofd op een bepaalde manier houdt/draait.
Hij is nu wel verkouden dus misschien opgezette lymfeklieren dacht ik of heeft elke baby dit? Over 2 weken ga ik naar het consultatiebureau afspraak met de jeugdarts maar nu twijfel ik om dat af te wachten of eerder naar de huisarts te gaan om te checken.. dacht misschien herkent iemand het 🤔
Dit dus rechts van de zijkant te zien maar alleen als hij z'n nek helemaal draait steekt het een beetje uit. Als hij recht vooruit kijkt zie je het niet zo erg als hier op de foto.
Hoi, ik denk dat het opgezette lymfeklieren zijn, een reactie van het afweersysteem op bijvoorbeeld virus of lokale infectie. Ze kunnen wat langer blijven zitten maar zou het altijd even laten checken.
Ik vind zelf dat de huisarts wat beter onderzoekt en naar het gehele plaatje kijkt.
Succes, ik hoop dat ze snel weg trekken!