8 Reacties

2 maanden geleden

Hama XXL kraaltjes

2 maanden geleden

Stapelstein erg leuk en zo veelzijdig. Daarnaast speelt mijn dochtertje graag met haar bak met sensorisch materiaal ( gekleurde rijst, kinrtisch zand, bakjes, vormpjes, klei, water met pipetten, diertjes) en open einde speepgoed zoals grapat en grimms. . Verkleedkleding is ook leuk op deze leeftijd. Een step of loopfiets als je dat nog niet hebt. Zelf vind ik de dieren van Holztiger ook erg leuk en Abel blocks bouwblokken. Zelf nog niet gebruikt, maar stick-lets lijken me ook leuk om hutten te bouwen. Way to play autobaan is ook heel leuk en handig omdat je overal kan gebruiken ( binnen en buiten)

2 maanden geleden

En mooie prentenboeken of knutselspullen

2 maanden geleden

Wobbel

2 maanden geleden

Magnetische wegdelen, speelkleed slaapkamer, playmobil, leuk zoekboek, spelletje kroko loco of iets van smartgames. Heb zelf ook twee jongens en het is best lastig om iets nieuws te verzinnen. 馃

2 maanden geleden

Klein cadeaus gaan we voor Hot Wheels, als je zoekt op Hot Wheels Racerverse heb je ook leuke sets van Disney of Spider-man. Die kleine Hot Wheels zijn ideaal voor in de schoen met Sinterklaas en je kunt ook een racetrack erbij kopen of zo'n koffertje om ze in te sparen. Grote cadeaus waarschijnlijk een iets duurder ding van Paw Patrol. Zat ook te denken aan muziekinstrumenten zoals een klein drumstel voor peuters of een gitaartje

2 maanden geleden

Stickers, dokterssetje, skippybal, voorleesboek, nieuwe beker, klei materialen

2 maanden geleden

Verkleedkleren, dokters en tandarts spullen. Starten met playmobil