16 Reacties

2 jaar geleden

Welke voeding heb je van de Kruidvat

2 jaar geleden

Wij gebruiken de care van kruidvat maar ook hier is poepen moeilijk.. krijsen dat hij doet zo zielig :(

2 jaar geleden

Onze kleine had obstipatie van Infacol dus kan best aan het middel voor krampjes liggen ja! Kijk even in de bijsluiter of dat een bijwerking is

2 jaar geleden

Reactie op Mommy Of5

Welke voeding heb je van de Kruidvat
Gewoon de normale num 1

2 jaar geleden

Reactie op XDaniellehh

Wij gebruiken de care van kruidvat maar ook hier is poepen moeilijk.. krijs ...
Ja zo zielig. Ze doet ook heel zielig huilend snikken erbij 😞

2 jaar geleden

Reactie op tessa-1

Onze kleine had obstipatie van Infacol dus kan best aan het middel voor kra ...
En ik was ook nog aan t denken om over te stappen na infacol. Maar wilde daarmee , ze zit nu in haar piek (6 weken) darmkrampjes. Hele dag door op en neer huilen en samentrekken. Plus dan andere voeding. Ik denk dan doe maar niet ook nog andere darmkrampjes spul geven.

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Ja zo zielig. Ze doet ook heel zielig huilend snikken erbij 😞
Hoevaak poept je kindje? Hier is het 1x in de 3 dagen echt gillend.. Ik moet echt zijn beentjes richting zijn buikje drukken op zo'n moment 😞

2 jaar geleden

Reactie op XDaniellehh

Hoevaak poept je kindje? Hier is het 1x in de 3 dagen echt gillend.. Ik moe ...
Zo zielig he!. Hier had ze 3 a 4 dagen niet gepoept. En eergister is er zoveel uitgekomen niet normaal. Gistermorgen weer wat dikker. En nu vandaag dan nog dikker. Terwijl het hiervoor waterdun was. Maar waar dit nu aan ligt....

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Gewoon de normale num 1
Miss is ze verstopt daar door. Hier zitten we op de extra care van de Kruidvat zachte ontlasting en geen krampjes miss helpt het voor jullie kleine ook

2 jaar geleden

Wij gebruikte infacol voor de krampjes werkte in het begin echt super totdat ze er indd verstopt van raakte echt heel zielig wij zijn er mee gestopt in overleg met het consultatiebureau en ze had gelijk weer ontlasting nu even een paar dagen zonder proberen en als ze dan nog last heeft gaan we cinababy proberen

2 jaar geleden

Reactie op Miranda132

Wij gebruikte infacol voor de krampjes werkte in het begin echt super totda ...
Ow echt. Ik ga het ook maar eens laten dan. Ben benieuwd...

2 jaar geleden

Reactie op Madeliefj

Zo zielig he!. Hier had ze 3 a 4 dagen niet gepoept. En eergister is er zo ...
Wij hebben precies hetzelfde met ons zoontje en de kruidvatvoeding. Hij poept eens in de 3/4 dagen en de uren ervoor krijst hij het al uit van de kramp. Echt zielig 😢. Alles komt er dan in een keer uit. Eerst was het waterig en nu is het dikker. Ik twijfel of het aan de voeding ligt of aan het feit dat we zijn gewisseld van merk voeding

2 jaar geleden

Reactie op tessa-1

Onze kleine had obstipatie van Infacol dus kan best aan het middel voor kra ...
En wat gebruik je dan in de plaats van infacol

2 jaar geleden

Wij gaven ook de eerste weken voeding van kruidvat en ook dat krampjesspul van kruidvat maar hier ook veel krampen en 1x p week ontlasting wat erg moeizaam kwam. Toen overgestapt op nutrilon duo balans,dit is ook volledige zuigelingenvoeding maar.met.meer melkvet. Dus echt geen speciale voeding zeg maar. En sindsdien poept ze elke dag en een totaal andere baby. Jammer dat de nutrilon best prijzig is maar dat heb ik er in dit geval graag voor over.

2 jaar geleden

Wij zijn vorige week overgestapt van 'normale' kruidvat voeding, naar de 'extra care' voeding van de kruidvat. Echt een hele wereld van verschil! Hij heeft nu veeeeel minder krampjes, en heeft om de dag ontlasting zonder moeite 😊

2 jaar geleden

Reactie op Firstmommy2be

En wat gebruik je dan in de plaats van infacol
Sab simplex! Werkt hier heel goed!