57 Reacties

één jaar geleden

Vandaag 36.0 en 2 Januari uitgerekend. Ben ook heel benieuwd of het dit jaar of volgend jaar komt, spannende tijd!

één jaar geleden

Ook voor 4 januari hier, maar december is zeker ook ok, haha!

één jaar geleden

Ik ben 14 januari uitgerekend maar lig sinds vannacht in het ziekenhuis met 3 tot 4 cm ontsluiting dus..ja sowieso een december baby lijkt me haha Spannend en eng tegelijk dit

één jaar geleden

28 december, grote baby dus ze hopen dat hij eerder komt. Als hij op mijn vriend lijkt komt hij gewoon half januari pas. Momenteel 36+6 , niet ingedaald en geen gerommel…

één jaar geleden

Uitgerekend op 7 januari. Word 16 dec ingeleid 🤭
Dat is al bijna! Spannend.. Mag ik brutaal zijn en vragen waarom er gekozen is voor inleiden.

één jaar geleden

Hier 31 dec uitgerekend, maar loop eigenlijk altijd overtijd, dus kan gewoon 12jan. worden :D

één jaar geleden

2 januari uitgerekend maar grote baby dus komt waarschijnlijk vroeger... Al eventjes heel onrustige nachten met pijnlijke steken en menstruatiekrampen. Maar niets die doorzet. Indaling of oefenweeen waarschijnlijk? 🤔

één jaar geleden

Reactie op BiRu1993

2 januari uitgerekend maar grote baby dus komt waarschijnlijk vroeger... Al ...
Waarom zou een grote baby eerder komen? Laat je je inleiden? Mijn laatste was 82ste percentiel maar kwam alsnog 10 dagen na de uitgerekende datum...

één jaar geleden

Reactie op BiRu1993

2 januari uitgerekend maar grote baby dus komt waarschijnlijk vroeger... Al ...
Ik had dit gisteren nacht heel erg en is al helemaal ingedaald bij mij, dus denk voorweeën

één jaar geleden

Reactie op Kxoxo

Dat is al bijna! Spannend.. Mag ik brutaal zijn en vragen waarom er gekoz ...
Ja natuurlijk mag dat! Wegens zwangerschapsvergiftiging die steeds erger wordt is er door het ziekenhuis gekozen voor inleiden met 37 weken.

één jaar geleden

Reactie op Vdkdk

Waarom zou een grote baby eerder komen? Laat je je inleiden? Mijn laatste w ...
Zou ook kunnen. Maar gezien de bevalling van mijn eerste kindje 22u heeft geduurd en met vacuüm is geholpen voor 3,2kg denk ik dat ze misschien over inleiding zullen spreken bij het tweede nu... We zullen zien. 😉

één jaar geleden

Reactie op BiRu1993

Zou ook kunnen. Maar gezien de bevalling van mijn eerste kindje 22u heeft g ...
Ben benieuwd! Bij mijn oude vk wilden ze niets doen behalve strippen bij week 40... Ben bang dat deze baby ook ruim 4kg gaat zijn...

één jaar geleden

Reactie op Reentje118

Ik ben 14 januari uitgerekend maar lig sinds vannacht in het ziekenhuis met ...
Oeeh spannend! Ben je al bevallen?

één jaar geleden

Reactie op esmeevandijk

Oeeh spannend! Ben je al bevallen?
Op 6 december is Jara geboren met 34 +3 Ze doet het super goed, helaas moet ze wel nog een aantal weken in het ziekenhuis blijven en ik mag nu naar huis. Ze heeft lengte en gewicht mee zitten. 2900 gram en 47 cm!!

één jaar geleden

Reactie op Reentje118

Op 6 december is Jara geboren met 34 +3 Ze doet het super goed, helaas moe ...
Gefeliciteerd met de geboorte van Jara! ❤️ Hoe kwam je erachter dat je al ontsluiting had? Tijdens een controle of merkte je wat op?

één jaar geleden

Reactie op Soof33!

Gefeliciteerd met de geboorte van Jara! ❤️ Hoe kwam je erachter dat je al ...
Het begon met bloedverlies, en verloskundige meette daarna 1 tot 2 cm ontsluiting. Dit kon ik al een tijdje hebben gehad omdat en mn derde zwangerschap was en het nooit eerder opgemeten was. Dus door naar het ziekenhuis..ondertussen al 2 tot 3 cm. Dus ja...er was wel degelijk iets aan de hand haha.

één jaar geleden

Ja volgende week vrijdag geplande keizersnede 16 december!

één jaar geleden

Hier 23 december een geplande keizersnede, ik ben dan precies 38 weken zwanger. Ivm grootte kind door zwangerschapsdiabetes, en ivm de complicaties die ik bij mijn eerste zoontje heb gehad. Voelt nog heel lang, had 16 december gehoopt met 37 weken... maar wie weet begint mn lijf eerder en dan wordt de keizersnede gelijk vervroegd. Maar... een december baby word hij zeker 😉

één jaar geleden

Ik wacht nog op een datum om ingeleid te worden. Ben officieel 7 januari uitgerekend, maar ivm een hoge bloeddruk wordt ik binnen nu en 2 weken ingeleid.

één jaar geleden

Ik was 10 januari uitgerekend maar ben gisteren 8 december met 35+2 bevallen van onze dochter!❤️