14 Reacties

3 jaar geleden

Waarom gebruik je geen kunstvoeding?

3 jaar geleden

Wil ik liever niet als het zo opgelost kan worden :)

3 jaar geleden

Ik weet niet in hoeverre je hierin hebt verdiept, maar moedermelk gebruiken die niet afkomstig is van de Moedermelkbank is niet geheel zonder risico. Ik zou dus goed overleggen met je verloskundige en een lactatiekundige wat je voor nu het beste kan doen, voordat je je kind melk geeft van een onbekende moeder.

3 jaar geleden

Ik weet niet in hoeverre je hierin hebt verdiept, maar moedermelk gebruiken ...
En ik weet dat dit geen antwoord is op je vraag, maar ik wilde het toch laten weten. Sla mijn antwoord dus vooral in de wind als je er niks mee kan of niks aan hebt. Heel veel succes en ik hoop voor je dat je productie gauw op gang komt.

3 jaar geleden

Ik ben wat verder weg, Brakel (Bommelerwaard), maar heb genoeg in de vriezer liggen. Ik zou het niet kunnen langsbrengen, dus als je iemand kan sturen om het op te halen mag je zo een zakje meenemen :)

3 jaar geleden

Ik zou evht niet zomaar mensen hiermee vertrouwen weet jij veel hoe ze leven medicatiegebruik drugsgebruik , overdraagbare ziektes ….

3 jaar geleden

Ik vind het mooi. Er bestaat een moedermelk bank, misschien eens kijken of zij kunnen helpen komende tijd! Helaas kan ik je niet aan melk helpen..

VRIEND

3 jaar geleden

Heb je contact met een lactatiekundige? Dat zsm doen! Het mag even duren, maar de lactatiekundige kan wel zorgen dat met wat hulpmiddelen jouw productie op gang komt en je kleintje melk binnenkrijgt☺️

3 jaar geleden

Reactie op Birdy Nam Nam

Ik vind het mooi. Er bestaat een moedermelk bank, misschien eens kijken of ...
Gezonde, op termijn geboren kinderen komen helaas niet aanmerking voor donormelk via de Nederlandse Moedermelkbank.

3 jaar geleden

Ik weet niet in hoeverre je hierin hebt verdiept, maar moedermelk gebruiken ...
Ja dat weet ik Dankje ik heb inmiddels iemand uit mijn verloskundige groepje benaderd dus ik ben voorzien! Thanks voor de tips allemaal ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Brosa

Ja dat weet ik Dankje ik heb inmiddels iemand uit mijn verloskundige groepj ...
Sterkte, ik hoop dat je zoontje snel weer op gewicht komt!

3 jaar geleden

Reactie op Brosa

Ja dat weet ik Dankje ik heb inmiddels iemand uit mijn verloskundige groepj ...
Super fijn dat je iemand gevonden hebt!

3 jaar geleden

Vannochtend was hij alweer 6% aangekomen en mijn productie zit op 35% dus er is zeker vordering :)