17 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook al 2 dagen heel erg. Ik dacht ook even.. is dit wel normaal?😂 We hebben van die kwijldoekjes, maar die mag je wel om het half uur wel vernieuwen want hij is dan al zeiknat. Hopelijk duurt het niet te lang. Het lijkt me voor haar ook heel vervelend. Ook is ze snachts heel onrustig en moet ze huilen in haar slaap of ze wordt huilend wakker. Is dit bij jou ook zo?

2 jaar geleden

Hier zelfde. Met andere tanden en kiezen nagenoeg geen problemen gehad, maar die hoektanden wauw!! Hij heeft er met momenten zoveel last van die schat... is nu al enkele weekjes gaande (1 is inmiddels door en 2 staan op punt van doorkomen). Ik kan weinig zeggen buiten veel succes! Hier vraagt het mannetje sols een extra flesje. Sabbelen schijnt wel wat te helpen tegen de pijn. Zijn speen heeft hij ook erg graag op het moment!

2 jaar geleden

Sols moet soms zijn

2 jaar geleden

Reactie op Leo_nie

Hier ook al 2 dagen heel erg. Ik dacht ook even.. is dit wel normaal?😂 We ...
Ja heel onrustig. Ook met in slaap vallen. Overdag gaat goed, maar volgens mij is ze een beetje bang om nu de nacht in te gaan of zo.

2 jaar geleden

Reactie op Pitoetje

Hier zelfde. Met andere tanden en kiezen nagenoeg geen problemen gehad, maa ...
Ach sneu is het hè?! Ze heeft geen speen, maar duimt er inderdaad flink op los. En alles in de mond steken en bijten. Bijt jouw zoontje nu ook op de speen?

2 jaar geleden

Reactie op Lisette82

Ach sneu is het hè?! Ze heeft geen speen, maar duimt er inderdaad flink op ...
Ja regelmatig, terwijl hij dat voorheen nooit deed! Ze moeten er flink last van hebben denk ik :( hopelijk snel beter. We merkten wel dat het beter wzs nadat de hoektand doorkwam, maar vlak erna kwalen er weer 2 aan en ben nog aan het wachten totdat ze doorkomen 🥲

2 jaar geleden

Heeft hier dik een week geduurd. Hoge koorts, oorontsteking en gigantisch huilen. Zoooo zielig🥺

2 jaar geleden

Reactie op AmyRox

Heeft hier dik een week geduurd. Hoge koorts, oorontsteking en gigantisch h ...
Oorontsteking tegelijk met hoektanden. Huisarts zei dat dit met elkaar in verbinding stond.

2 jaar geleden

Hier zijn we al meer dan een maand aan de gang met tandjes, ze komen achter elkaar door😭 Zooveel kwijlen niet normaal en de hele dag op haar vingers bijten. Ze lijkt er wel wat onrustiger door, maar gelukkig niet hele hoge koorts. Maar ik lees op internet dat het gemiddeld 8 dagen duurt voordat een tand door het tandvlees breekt. Ik hoop dat wij er binnenkort doorheen zijn, dat kwijlen en niet willen tanden poetsen is best irritant😅 Extra kwijlslabbetjes kopen!

2 jaar geleden

Reactie op AmyRox

Heeft hier dik een week geduurd. Hoge koorts, oorontsteking en gigantisch h ...
Wat sneu zeg! Zijn ze allemaal tegelijk doorgekomen?

2 jaar geleden

Reactie op AmyRox

Oorontsteking tegelijk met hoektanden. Huisarts zei dat dit met elkaar in v ...
Ai, goed om in de gaten te houden dus. Gaat het nu weer beter?

2 jaar geleden

Reactie op Elodi91

Hier zijn we al meer dan een maand aan de gang met tandjes, ze komen achter ...
Ze zijn gelukkig al wel door, tenminste onder. Hopelijk gaat het beter. En we hebben nog héél véél slabbetjes omdat ze de eerste 7 maanden erg veel gespuugd heeft. Dus die komen weer mooi van pas. En gelukkig is het mooi weer en maakt een nat rompertje nu iets minder uit.

2 jaar geleden

Reactie op Lisette82

Ai, goed om in de gaten te houden dus. Gaat het nu weer beter?
Ja ze heeft rond haar 1e verjaardag een hele rits tanden en kiezen tegelijk gekregen. Ze hoeft nu alleen de achterste kiezen nog! Ik zou het zeker goed in de gaten houden. Sterkte, ik vond het hier 1 van de heftigste periodes.

2 jaar geleden

Reactie op Lisette82

Wat sneu zeg! Zijn ze allemaal tegelijk doorgekomen?
Ja 4 hoeken en 4 kiezen tegelijk. Echt super feest🫠 gelukkig alweer een half jaar geleden

2 jaar geleden

Hier met alle tanden wel wat onrust gehad, met de hoektanden nu ook weer. Aan de bovenkant kwamen ze vlak na elkaar door dus wel echt 2 weken drama met ontzettend slecht slapen, koorts en heel veel kwijlen. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf!

2 jaar geleden

Hier merken we inderdaad veel kwijlen. Romper is zo nat. Met dit warme weer niet erg. En ontzettend veel buit behoefte. Er zijn al een paar boekjes gesneuveld.

vorig jaar

Het ergste lijkt voorbij en heeft ongeveer een week geduurd. Dat viel uiteindelijk mee. Nu nog de bovenste hoektanden en de achterste kiezen. Dan hebben we het gehad…