18 Reacties

2 maanden geleden

Onze zoon doet dat ook, maar ik heb ook geen idee wat hij hiermee probeert te bereiken 😂

2 maanden geleden

Leren staan, balans houden. Onze kleine heeft dit ook gedaan voordat hij helemaal kon gaan staan

2 maanden geleden

Mijn knapperd ook 14,5 maand. Sinds 1 week doet hij ook. Hij kan los 3-4 stappen doen. Maar ik denk dat het voorbreiding van helemaal los lopen is🤞🫠🥰

2 maanden geleden

Jaa hier doet ze het ook actief! Men zegt dat dit betekend dat er een broertje of zusje op komst is 😉 Maar weet niet of je die mythe kan geloven haha.

2 maanden geleden

Onze kleine meid doet dit sinds een weekje ook. Ze is nu 14 maanden. Het lijkt idd voorbereiding om zelfstandig te gaan staan.

2 maanden geleden

Dochter van 14,5 maand heeft kruipen helemaal overgeslagen en loopt los sinds 10 maanden maar doet exact dit sinds een 2 weekjes ook in de douche 😅 en ineens maakt ze aanstalten om toch te kruipen. Zal inderdaad wel iets van balans zijn. Het leukste is nog dat ze telkens roept maaamaa en dan als ik door haar poortje kijk ze helemaal stuk gaat van het lachen.

2 maanden geleden

Oja en het lijkt idd perfect op een downward facing dog 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Mrs_dv

Jaa hier doet ze het ook actief! Men zegt dat dit betekend dat er een broer ...
Nou alsjeblieft niet zeg. Heb m’n handen vol aan haar op het moment 😂😂. Laat de mythe fout zijn haha

één maand geleden

Haha ja hier ook sinds ongeveer een week, maar denk inderdaad dat het wellicht te maken heeft met het willen lopen🤣, althans bij mijn dochter lijkt het zo

één maand geleden

Reactie op Savora28

Haha ja hier ook sinds ongeveer een week, maar denk inderdaad dat het well ...
Hier gaat ze inmiddels ook in deze pose het huis door als een mini mowgli 😂

één maand geleden

Reactie op Andolisa

Onze zoon doet dat ook, maar ik heb ook geen idee wat hij hiermee probeert ...
Onze zoon heeft deze week zn eerste stapjes gezet zonder hulp 🥰 dus het is zeker een voorbereiding

één maand geleden

Reactie op Andolisa

Onze zoon heeft deze week zn eerste stapjes gezet zonder hulp 🥰 dus het is ...
En hoeveel tijd zat ertussen? 😄

één maand geleden

Reactie op VadXx

En hoeveel tijd zat ertussen? 😄
Een kleine week, maar hij loopt liever aan de hand 🙈😂

één maand geleden

Reactie op Zeren85

Mijn knapperd ook 14,5 maand. Sinds 1 week doet hij ook. Hij kan los 3-4 st ...
Eindelijk loopt hij nu het hele huis rond😍😍😍

één maand geleden

Onze dochter van 14 maanden doet het ook. Lopen kan ze nu al 1,5 maand. Dus dat is het niet. Ze moet wel mega hard lachen als je tussen haar benen door kijkt 🤭 misschien is de wereld op zijn kop verkennen ook interessant 😂😂

één maand geleden

Ons zoontje loopt ook bijna 2 maanden nu, maar doet dit ook sinds deze week. Ik oefen ook weleens met koprollen met hem, dus volgens mij wil hij dat🤭 daar moet hij erg om lachen haha

één maand geleden

Haha ja ze oefenen het zelfstandig opstaan vanuit deze positie.. let maar op over een week ofzo kan ze ineens omhoog en zo gaan opstaan. Mijn dochter deed dit ook!

15 dagen geleden

Mijn kindje doet nu precies hetzelfde. Was het idd zo dat ze niet zo lang daarna zelf konden gaan staan? Of is de mythe juist van het tweede kindje 😂 dat zegt nu ook iedereen tegen mij als ik laat zien dat mijn zoontje zo staat