25 Reacties

4 maanden geleden

Yes! Dochter van 29 januari. 3e word in december dit jaar verwacht 馃グ

4 maanden geleden

Reactie op GulleMirage457949

Yes! Dochter van 29 januari. 3e word in december dit jaar verwacht 馃グ
Wat leuk! Gefeliciteerd! En hoe oud is je middelste?

4 maanden geleden

Reactie op NienkeHP

Wat leuk! Gefeliciteerd! En hoe oud is je middelste?
Dankjewel! Middelste is nu 9 maanden. Ze was op de zelfde datum uitgerekend als baby 3 nu is, dus ik ben benieuwd. iig zal ze dan ongeveer een jaar zijn, hou me hart soms wel even vast maar moet vast goed komen hahahahahaha

4 maanden geleden

Correctie 8 maanden

4 maanden geleden

Ik ben nu momenteel zwanger van de derde :p 12 okt uitgerekend. Ik heb een dochter van 7 jaar middelste is dan nu 2,5 jaar en de jongste onderweg :D moet eerlijk zeggen dat ik wel hele zware zwangerschappen heb en daardoor vond ik de leeftijd verschil van 4 jaar wel enorm prettig. Puur omdat mijn dochter zich al wat beter kon vermaken in haar eentje. Nu is het best pittig met een peuter erbij :)(ben ook alleenstaande moeder geworden nog voordat ik wist dat ik zwanger was :O wel dezelfde partner) Gelukkig wel heel veel hulp gekregen vanuit de gemeente.

4 maanden geleden

Dankjewel! Middelste is nu 9 maanden. Ze was op de zelfde datum uitgerekend ...
Wat leuk! Lijkt me wel pittig, twee hele kleintjes en dan nog een peuter. Hoe is je zwangerschap?

4 maanden geleden

Reactie op Joelia

Ik ben nu momenteel zwanger van de derde :p 12 okt uitgerekend. Ik heb een ...
Fijn dat je veel hulp hebt gekregen!

4 maanden geleden

Reactie op NienkeHP

Wat leuk! Lijkt me wel pittig, twee hele kleintjes en dan nog een peuter. H ...
Denk idd dat het wel pittig gaat worden, maar ergens denk ik misschien weer dat baby 3 er gewoon echt in gaat rollen, nog meer dan dat de 2e deed. Ik moet wel zeggen, de zwangerschap gaat heeel goed! Ik heb wat klachten door ijzertekort, maar buiten dat nergens last van, veel beter dan de andere 2

4 maanden geleden

Denk idd dat het wel pittig gaat worden, maar ergens denk ik misschien weer ...
Ja daar heb je wel een punt, ik hoor dat wel vaker inderdaad. Dat de derde er zo inrolt. Wat fijn dat de zwangerschap zo goed gaat!

4 maanden geleden

Ik volg hier even! Oudste uit januari '23, jongste uit november '24, net door naar ronde 2 voor een derde kindje :)

4 maanden geleden

Reactie op Liekert

Ik volg hier even! Oudste uit januari '23, jongste uit november '24, net d ...
Leuk! Heb je jongetjes of meisjes? Of beide? 馃槣

4 maanden geleden

Reactie op NienkeHP

Leuk! Heb je jongetjes of meisjes? Of beide? 馃槣
Twee jongens!

4 maanden geleden

Reactie op Liekert

Twee jongens!
Leuk, ik ook 馃槈

3 maanden geleden

Ik heb zo'n grote wens voor een derde kindje, maar ik durf niet. Ben nu al zo uitgeput, kan zo grumpy zijn bij weinig slaap, nu al momenten van machteloosheid als het allemaal even wat veel is. Ik ben bang dat ik een derde niet aan kan. En toch krijg ik het niet uit mijn hoofd :)

3 maanden geleden

Reactie op Littleprincess2021

Ik heb zo'n grote wens voor een derde kindje, maar ik durf niet. Ben nu al ...
Misschien nog even laten rusten voor nu en weer over een jaartje ofzo weer kijken hoe je erin staat? 馃槉

3 maanden geleden

Reactie op NienkeHP

Misschien nog even laten rusten voor nu en weer over een jaartje ofzo weer ...
Klopt, maar dit zeg ik ondertussen al een jaar haha.oudste is 4,5 en de jongste nu 2,5. Ik hoopte dat ik het nu intussen wel zou weten. Ik wilde ook niet teveel tijd tussen de kindjes. Dus ik leg mezelf dan ook druk op dat ik moet gaan beslissen . Ach, we zullen wel zien

3 maanden geleden

Reactie op NienkeHP

Leuk, ik ook 馃槈
Oh wat leuk! Kunnen ze bij jou ook zo boeven/stoeien? Wij hebben het er wel eens over dat we echt gaan afzien later, maar toch nog een wens voor een 3e馃き

3 maanden geleden

Reactie op Liekert

Oh wat leuk! Kunnen ze bij jou ook zo boeven/stoeien? Wij hebben het er wel ...
Ja onwijs! Echt twee boefjes samen 馃檲 Dan zegt de oudste zoiets van "kom Siem, we gaan ..*iets stouts* .." en dan hoor ik ze giechelen en zijn ze heel stilletjes bezig 馃檲 Ja dat gaat wat worden later! En toch inderdaad de wens voor een derde 馃グ Hebben jullie genoeg slaapkamers of gaan jouw jongens samen op een kamer?

3 maanden geleden

Reactie op NienkeHP

Ja onwijs! Echt twee boefjes samen 馃檲 Dan zegt de oudste zoiets van "kom Si ...
Oh heerlijk! Hahah We kunnen wel genoeg kamers cre毛eren, maar ik weet nog niet wat we gaan doen. Allemaal een eigen kamer zou betekenen dat mijn man zijn thuiswerkplek definitief weg moet. Deze twee mannen hebben in ieder geval zo lang mogelijk in de co sleeper geslapen. Dus we hebben wel bedacht dat we geen haast hoeven maken met een kinderkamer (oudste lag zeker een jaar bij ons, de jongste 7 maanden.. daarna paste hij niet meer in de cosleeper haha)

3 maanden geleden

Reactie op NienkeHP

Ja onwijs! Echt twee boefjes samen 馃檲 Dan zegt de oudste zoiets van "kom Si ...
En bij jullie? Samen of voldoende plek?