7 Reacties
4 jaar geleden
Aller eerst van harte gefeliciteerd 💙💗
Ik heb ook xtc ( 2,5 pil ) gebruikt , 2 dagen voordat ik wist dat ik zwanger was. Heb dit aangegeven tijdens het bellen naar de verloskundige praktijk. Tot nu toe nog geen problemen gehad, ben ook dan denk ik minder ver dan dat jij bent. Ben vandaag 5+2.
Slik je ook al foliumzuur???
4 jaar geleden
Reactie op babybibi2023
Aller eerst van harte gefeliciteerd 💙💗
Ik heb ook xtc ( 2,5 pil ) gebrui ...
Thanks voor je reactie!! Ja ik slikte altijd al een multi, waar iig 200mcg in zat. En sinds ik het weet slik ik 400.
Ja ik zit heel erg te denken hoe ver ik precies ben, als ik kijk hoe knal positief mn test was zaterdagmiddag, denk ik dat ik iets verder ben dan ik dacht. Als ik terugreken denk ik dat ik ook rond de 5-6 weken zit.
4 jaar geleden
Ik heb het zelf niet gehad maar een collega had precies hetzelfde alleen dan met oud en nieuw. Zij is nu ruim 20 weken zwanger. Dus het is denk ik geluk hebben!
Iig Gefelciteerd met jullie zwangerschap en ik duim voor jullie dat de xtc geen invloed gaat hebben. Je kan het nu niet meer veranderen dus probeer het los te laten en te genieten van jullie onverwachtse wondertje in je buik 💫
4 jaar geleden
Hi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bij mijn eerste zwangerschap kwam ik er pas na 23 weken achter dat ik zwanger was. Heb toen ook best wat dingen gedaan die God verboden heeft. Drinken, drugs, alles gegeten en gedronken. Zo stond ik met 20 weken nog op een festival.. 😅
Mijn zoontje heeft er gelukkig niks aan overgehouden.
Mijn verloskundige heeft me toen ook op het hart gedrukt dat als je het niet wekelijks doet het geen schade kan brengen. Tuurlijk is het niet goed! Maar ze zij ook dat het vooral geen invloed had zolang de navelstreng nog niet verbonden is. Dus ik vermoed dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Ik hoop dat alles goed komt met jullie kleine wondertje!
4 jaar geleden
Ik kwam erachter dat ik zwanger was toen ik 18 weken was. Met ca. 14 weken een pilletje gebruikt. Ik heb dit eerlijk tegen de verloskundige verteld en ze zei dat 1 keertje gebruiken niet erg was. (Ik heb in die 18 weken ook vanalles gegeten, gedronken, sauna en achtbanen gepakt :p).
Wel moest ik nog een afspraak maken voor een drugstest om te bewijzen dat ik geen junkie ben🤪