24 Reacties

3 jaar geleden

Yes ik heb m! Ik zweer hierbij! Binnen 8 seconden het perfecte flesje met de perfecte temperatuur. Wat ik er ook fijn aan vind is dat je vanaf 30ml met stappen van 10ml kunt ophogen. Dus dan hoef je ook geen voeding weg te gooien als je er tussenin wil gaan zetten. Elke euro waard! Er zit ook een app bij waar je op afstand het flesje kunt aanzetten, maar vind ik onnodig omdat ie toch al binnen 8 seconden klaar is...

3 jaar geleden

Reactie op Ilonavankessel

Yes ik heb m! Ik zweer hierbij! Binnen 8 seconden het perfecte flesje met d ...
Kunnen wij temperatuur verlagen?

3 jaar geleden

Reactie op Luji

Kunnen wij temperatuur verlagen?
Ja temp kun je instellen

3 jaar geleden

Ik wilde m aanschaffen maar mijn kraamzorg heeft m afgeraden. De verhoudingen schijnen niet te kloppen. Verschillende negatieve ervaringen had zij meegekregen uit een app groep mer andere kraamverzorgende.

3 jaar geleden

Reactie op Imenih

Ik wilde m aanschaffen maar mijn kraamzorg heeft m afgeraden. De verhouding ...
Apart. Mijn kraamzorg gaf juist aan dat het een fijn ding was vanwege de 10ml ophogingen. Plus als ik een flesje maak met de milkmaker met bv 150ml+5 of handmatig, komt het beide op 165ml uit. Plus je ijkt het ding vantevoren incl gewicht en ml dus dat klopt echt niet wat ze beweren.

3 jaar geleden

Moet je het apparaat ook 'vaak' schoonmaken?

3 jaar geleden

Ik heb deze ook en ben zooooo blij met deze aanscgaf. Of de verhoudingen kloppen? Hoop het, ze is er iig nu al groot mee geworden dus dan zal het vast goed zijn! Kijk op marktplaats, heb je hem goedkoper. Ik zelf ook voor veel minder aangekocht. Iedere cent waard!!!!!

3 jaar geleden

Reactie op RM89

Sowieso 1x per week. Ik doe het ding waar water en melk uit komt met een doekje even de aangevroren melk eraf halen. En dan is het weer goed

3 jaar geleden

Reactie op RM89

Ik maak de losse bakjes 2 x per week schoon (afwassen en laten drogen) en waar de melk uitkomt doe ik met een droge doek het aangekoekte weghalen. Kost weinig moeite of tijd!

vorig jaar

Welke app download je hiervoor en hoe verbind je hem met je telefoon. Ik kom er niet uit.

vorig jaar

Reactie op Mel94

Welke app download je hiervoor en hoe verbind je hem met je telefoon. Ik ko ...
Ik kom er ook echt niet uit en vind de app niet. Ik lees even mee. Blij dat ik niet de enige ben hahah. Ik heb zelfs anderen gevraagd te kijken en die komen er ook niet uit helaas

vorig jaar

Reactie op Queenie

Ik kom er ook echt niet uit en vind de app niet. Ik lees even mee. Blij dat ...
Waarom willen jullie de app gebruiken? Zie het nut er niet van in. Heb wel 1x verbonden en app gedownload maar nooit gebruikt. Weet zo niet welke app het was. Denk via handleiding of youtube gekeken hoe het moest

vorig jaar

Reactie op Mirimiri

Waarom willen jullie de app gebruiken? Zie het nut er niet van in. Heb wel ...
Snap ik ook niet 😂 binnen 8 sec is het flesje klaar. Had het flesje eerder klaar dan ik op de knop op de app had gedrukt zowat haha

vorig jaar

Snap ik ook niet 😂 binnen 8 sec is het flesje klaar. Had het flesje eerder ...
Ja maar je moet toch de fles eronder zetten? De knop zit erboven

vorig jaar

Reactie op Mirimiri

Ja het flesje moet eronder staan, maar dat moet je toch sowieso zelf doen?? Of begrijp ik je verkeerd ☺️

vorig jaar

Reactie op Mirimiri

Ik bedoel de knop in de app trouwens haha!

vorig jaar

Ja het flesje moet eronder staan, maar dat moet je toch sowieso zelf doen?? ...
Ja daarom heeft die app toch geen zin? Je staat er dan bij of zie ik het nut van de app verkeerd?

vorig jaar

Ja het flesje moet eronder staan, maar dat moet je toch sowieso zelf doen?? ...
Ja ik begreep je

vorig jaar

Reactie op Mirimiri

Ja daarom heeft die app toch geen zin? Je staat er dan bij of zie ik het nu ...
Precies wat ik zeg in mijn eerste bericht. Ik snap die hele app niet want je hebt zo snel al een flesje klaar als je erop klikt

vorig jaar

Iemand die nog weet hoe de app heet?