24 Reacties
3 jaar geleden
Yes ik heb m! Ik zweer hierbij! Binnen 8 seconden het perfecte flesje met de perfecte temperatuur. Wat ik er ook fijn aan vind is dat je vanaf 30ml met stappen van 10ml kunt ophogen. Dus dan hoef je ook geen voeding weg te gooien als je er tussenin wil gaan zetten.
Elke euro waard! Er zit ook een app bij waar je op afstand het flesje kunt aanzetten, maar vind ik onnodig omdat ie toch al binnen 8 seconden klaar is...

3 jaar geleden
Reactie op Luji
Kunnen wij temperatuur verlagen?
Ja temp kun je instellen
3 jaar geleden
Reactie op Imenih
Ik wilde m aanschaffen maar mijn kraamzorg heeft m afgeraden. De verhouding ...
Apart. Mijn kraamzorg gaf juist aan dat het een fijn ding was vanwege de 10ml ophogingen. Plus als ik een flesje maak met de milkmaker met bv 150ml+5 of handmatig, komt het beide op 165ml uit. Plus je ijkt het ding vantevoren incl gewicht en ml dus dat klopt echt niet wat ze beweren.
3 jaar geleden
Reactie op RM89
Moet je het apparaat ook 'vaak' schoonmaken?
Ik maak de losse bakjes 2 x per week schoon (afwassen en laten drogen) en waar de melk uitkomt doe ik met een droge doek het aangekoekte weghalen. Kost weinig moeite of tijd!
vorig jaar
Reactie op Queenie
Ik kom er ook echt niet uit en vind de app niet. Ik lees even mee. Blij dat ...
Waarom willen jullie de app gebruiken? Zie het nut er niet van in.
Heb wel 1x verbonden en app gedownload maar nooit gebruikt. Weet zo niet welke app het was.
Denk via handleiding of youtube gekeken hoe het moest
vorig jaar
Reactie op Mirimiri
Waarom willen jullie de app gebruiken? Zie het nut er niet van in.
Heb wel ...
Snap ik ook niet 😂 binnen 8 sec is het flesje klaar. Had het flesje eerder klaar dan ik op de knop op de app had gedrukt zowat haha
vorig jaar
Reactie op Mirimiri
Ja maar je moet toch de fles eronder zetten? De knop zit erboven
Ja het flesje moet eronder staan, maar dat moet je toch sowieso zelf doen?? Of begrijp ik je verkeerd ☺️
vorig jaar
Reactie op Mirimiri
Ja maar je moet toch de fles eronder zetten? De knop zit erboven
Ik bedoel de knop in de app trouwens haha!
vorig jaar
Reactie op Mirimiri
Ja daarom heeft die app toch geen zin? Je staat er dan bij of zie ik het nu ...
Precies wat ik zeg in mijn eerste bericht. Ik snap die hele app niet want je hebt zo snel al een flesje klaar als je erop klikt