7 Reacties
vorige maand
Als het open gekrabt is smeren wij zalf met antibiotica. En anders body lotion en zalf van Eucerin. Mijn dochter had 2w net hetzelfde aan haar handje ook knieën en voeten.
vorige maand
Eczeem komt vanuit binnenuit. Hormoonzalf echt never ever smeren. Antibiotica evenmin.
Pea crème is een natuurlijke crème, maar ook afbouwen zodat het lichaam zelf oppakt.
Dieet starten: geen melk, geen ei, geen druiven, geen mandarijnen, geen broccoli, geen tomaten etc.
Volg Kai en Lima op insta, of gewoonmooy. Darmherstel en lever ondersteunen met dierlijke vetten etc.
Er is echt veel kennis beschikbaar, het is alleen lang zoeken… mijn kinderen zijn eczeem vrij nu! ☺️
vorige maand
Reactie op RianC
Eczeem komt vanuit binnenuit. Hormoonzalf echt never ever smeren. Antibioti ...
Welke pea creme raad je dan aan?
Voedingtips heb ik inderdaad gezien bij gewoon mooy. Merk dat ik het nog lastig vind om toe te passen, zoveel waar je op moet letten😅
5 dagen geleden
Reactie op RianC
Eczeem komt vanuit binnenuit. Hormoonzalf echt never ever smeren. Antibioti ...
Bizar advies hoor dieet starten? 🤨 wij wonen in Spanje eczeem hier door de zon en het zwembad na het zomerseizoen wanneer de huid droog is. Als kind kreeg ik ook eczeem wanneer ik last had van droge huid. Tevens is het eczeem op voorschrift van een pediater met antibiotica zalf verdwenen na enkele dagen…
5 dagen geleden
Reactie op lanaclaerhout
Bizar advies hoor dieet starten? 🤨 wij wonen in Spanje eczeem hier door de ...
Ik zie jou geen bronnen delen, ik zie jou geen kennis delen, ik zie jou geen oplossing geven.
Jouw kindjes hebben dus nog steeds eczeem en antibiotica is het enige dat helpt? Antibiotica gaat het hele microbioom aan, het is een noodoplossing.
Nogmaals, mijn kinderen zijn eczeem vrij, en inmiddels velen voorbeelden van gezinnen die hetzelfde advies hebben opgevolgd met goede resultaten.
Bedankt voor jouw reactie, helaas voegt het weinig toe.