6 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou vooral heel erg uitkijken met herrie.. dus niet dicht bij de muziek, kan gehoorbeschadiging veroorzaken.

3 jaar geleden

Reactie op xromyy

Ik zou vooral heel erg uitkijken met herrie.. dus niet dicht bij de muziek, ...
Als het goed is, kan je baby pas harde geluiden horen vanaf 20 weken zwangerschap.

3 jaar geleden

Een aantal dingen waar ik op zou letten zijn: - Genoeg drinken (en eten). Zorg ervoor dat je genoeg drinkt en dat je altijd wat te drinken en te eten bij je hebt, omdat de rijen op festivals soms lang zijn. Het is ook altijd fijn om iets als Dextro, lollies of iets anders bij de hand te hebben. - Voldoende rust. Zorg ervoor dat je voldoende rust; ook gedurende de dag. Luister naar je lichaam. Je kunt wellicht ook een lichte klapstoel meenemen, zodat je overal kan zitten. Zorg voor een fijn hoofdkussen en matras/luchtbed. - Zonnebescherming. Smeer jezelf regelmatig in met voldoende zonnebrandcr猫me. Hiermee bescherm je je huid en voorkom je het krijgen van een zwangerschapsmasker. Blijf ook zoveel mogelijk uit de zon. - Temperatuur. Bij warmte kan je erg flauw worden. Het is dan fijn om af te koelen. Neem een afwasteil of emmer mee, die je eventueel kan vullen met koud water, zodat je ter verkoeling een koud voetenbad kan maken. - Veiligheid. Het klinkt logisch en vanzelfsprekend, maar pas op voor andere mensen en zorg dat er altijd iemand bij je is indien je onwel wordt. Ik weet natuurlijk niet naar wat voor een festival je gaat en hoe er verblijft, maar dit zijn wat dingen waar ik rekening mee zou houden. Door je gezonde verstand te gebruiken kom je al een heel eind. Alvast heel veel plezier!

3 jaar geleden

Een aantal dingen waar ik op zou letten zijn: - Genoeg drinken (en eten). ...
Dankjewel!!

3 jaar geleden

Vooral genoeg eten en drinken inderdaad... verder goed naar je lichaam luisteren! En niet in de pit gaan staan als het een rockfestival is 馃槤

3 jaar geleden

Toevallig was ik afgelopen weekend op een meerdaags festival, ook met 14 weken. Het hielp voor mij altijd iets te eten bij me te hebben en als ik te moe/ misselijk werd ging ik even slapen in de tent totdat ik weer opgeladen was :) goed naar je lichaam proberen te luisteren, veel plezier!